zondag 3 januari 2016

Your and My style Sunday

Hey girls ik las vanmiddag op de Jurkjes Facebookgroep iets over je eigen stijl en dat bracht me op het idee om een blogpost over te maken. 
Door de jaren heen weet je vast wel welke kleuren goed bij je staan of niet, heb je een klassieke stijl of knal je er lekker uit? Sta je het beste met pastels of maken die je veel te bleek...


Ik heb al vaker ook gelezen op de Facebook pagina van Tante Betsy dat er dames niet blij waren met de nieuwste collecties, te retro...vonden ze het. 
Ik ken het merk Tante Betsy pas sinds een jaar, maar zie wel eens op MP jurkjes uit oudere collecties waar ik totaal niks mee heb en andere uit oudere collecties zoals de polkadot jurkjes juist wel heel erg. Hierboven een aantal jurken van mij uit oudere collecties van Tante Betsy, I love them :D. 


Zo heb ik zelf niks meer met grote bloemenprints merk ik, maar andere dames zien er prachtig mee uit. Zoals deze geweldige foto van Patricia, de jurk...haar hele outfit staat haar prachtig! 
Iedere keer als ik haar in die jurk zie (op de foto, ik heb haar nog niet life ontmoet ;)) denk ik van 'oh die wil ik', maar hou me tegenwoordig toch maar in ;). 
En ook wikkeljurkjes die je in oudere collecties ziet, zijn eigenlijk toch niet mijn ding. 
Ja girls die er wel van houden, er komt wel weer een wikkeljurk las ik, maar Tante Betsy ontwerpt ver vooruit dus dat kan nog even duren. 


Ook had ik echt niet gedacht dat retro bij me paste, maar het staat me verbazend goed. 
Zo ging ik na het kopen op MP van een zwarte polkadot doorknoopjurk (heb voorheen nooit wat met blouses gehad, vandaar dat ik dacht dat het me niet stond), van de zomer helemaal los met het kopen van diverse doorknoopjurkjes. En de roze scoorde ik in het najaar, ook eentje uit een oudere collectie. 


En ook dit seizoen zijn er doorknoopjurken Dress Ollie Blue en Green, hierboven in de collage te zien...zucht zo leuk!
Zoals gezegd ik moet knallen, ik sta het beste met knalkleuren.
Het is belangrijk kort bij jezelf te blijven en te kijken wat jou staat. 
Volg je gevoel, twijfel je erg, doe het dan niet. 
Meestal is het dan achteraf toch een miskoop, ja ook mij gebeurt dat nog hoor ;). 
Voel je dan niet schuldig er zijn altijd wel andere dames die het wel staat en die de jurk graag van je overkopen. 

Lots of love from Susan