vrijdag 15 januari 2016

How to Follow and leave a Comment Friday

Hey girls ik krijg wel eens vragen hoe mijn Tante Betsy blog te volgen of hoe een reactie achter te laten. Dus wil ik daar vandaag toch eens even tips over geven. 
Velen van jullie bezoeken mijn blog via hun mobiele neem ik aan, klikken door vanuit mijn Facebook pagina https://www.facebook.com/365daysofhappytantebetsydresses


En wellicht missen jullie dan mijn webpagina, waar heel wat info op staat. 
Er staan namelijk naast banners van Tante Betsy, Urban Hippies en Sokken-online, mijn sponsors, ook mogelijkheden om dit blog te volgen. 
Een ervan is Bloglovin, eigenlijk dé handigste manier als je toch al Facebook hebt, je kunt je namelijk aanmelden met je Facebook account...wel zo handig. 
Je krijgt dan dit scherm te zien (nou ja zo ongeveer...ik typ deze blogpost nu op mijn iPad dus op je mobiele kan dit anders uit zien;)). 


Ik krijg zelf dagelijks mail van Bloglovin met de nieuwste blogposts, dat kan ook als je me per email volgt...Follow by Email...staat er namelijk onder de Bloglovin banner. 


Oh en zie je daar 'LABELS' staan...altijd handig om foto's van bijvoorbeeld blauwe jurken te zien...okay er komen wel vaker verschillende kleuren jurken terug in de diverse blogposts...dus zie je al die andere ook. http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/search/label/Blue
Googlen op een naam van een jurk van dit seizoen kan natuurlijk ook zoals op 'dress Tika Black' levert ook nog wel de juiste blogpost op ;). 


Reacties achterlaten is weer een ander verhaal (wel zo handig om te weten als ik weer een winactie heb :))
Wie weet kunnen de vaste volgers hieronder even laten weten hoe zij dat altijd doen. Een aantal van deze Tante Betsy girls doet dat via Blogger/Google/Gmail adres, maar ook een aantal via Bloglovin, maar je kunt natuurlijk ook bij Naam/Url je naam intypen (die Url kun je open laten ;)) of Anoniem is ook een mogelijkheid (niet altijd de beste keuze als je mee doet met een winactie). 


Sandra heeft een permanente tekst erbij staan, wie weet kan die me uitleggen hoe ik dat moet doen...want jij hebt dat wel heel mooi en duidelijk omschreven :). 


Lieve Tante Betsy girls ik ga er weer vandoor, vandaag weinig leuke vrolijke Tante Betsy jurkjes te zien, maar deze blogtips zijn ook wel handig, weet iemand nog een leuke LABELnaam hiervoor?


Oh weet je wat ik deel nog even een foto van Tante Betsy herself (nee niet in een fleurige Tante Betsy jurk/outfit), deze foto hoort bij een artikel dat in het AD stond...jammergenoeg heb ik het artikel zelf niet kunnen lezen. 
Maar zie je die vogeltjesjurk die ze in haar handen heeft, oh smacht dat is een musthave van de lente/zomercollectie...dat roze doorknoopjurkje ook :D. 
Ben zo benieuwd wanneer die komt...jurkjeszusje Esther hoorde dat het ergens in Februari zou zijn...(dacht al zelf maart-april). Ik verheug me erop!

Lots of love from Susan