woensdag 20 januari 2016

Ollie Green Wednesday and old OOTD's

Hey girls vandaag weer een korte blogpost, met alleen even mijn OOTD...en nog eentje van Hilde en nog wat oude OOTD's...het is stiekem toch een langere geworden :D. 
Ik draag vandaag dress Ollie Green, die niet echt groen is...


Ik zette het statief op de salontafel ;) en stond zelf voor de kast in verschillende poses. Hilde staat altijd zo fris en leuk op de foto's en ik wilde die look ook eens proberen. 


Weet je nog dat ik schreef over Fashion Blogger, ik ben niet met mode opgegroeid of met selfie's maken. Dus heb me ook nooit bezig gehouden hoe ik het beste op de foto kon...lachend ja...hihihi...whahaha...geloof me die whahaha is niet charmant op de foto hoor ;). 


Dus ik doe ook maar wat, voorheen in de spiegel een poging (diverse pogingen) doen om een beetje leuk op de foto te gaan. 
Daarna met de selfiestick en nu lekker makkelijk met de iPhone op het statief geklemd. 


Allright ik ga ervandoor, misschien pleur ik toch nog meer foto's ertussen. Thanks voor jullie leuke reacties :). Dikke knuffels!

Lots of love from Susan