maandag 25 januari 2016

Twiggy and Pepita Monday

Hey girls kennen jullie de Twiggy en Pepita jurkjes al van deze collectie?
Je hebt ze in het zwart, blauw en groen. Twiggy heeft een brede en wijde hals, Pepita heeft een v-hals. Oh en ik realiseer me net dat Retro go Black/Blue hetzelfde klavertjes patroon heeft.


Nu heb ik dress Twiggy Green in maat L te koop, ik zou er graag €50 voor hebben exclusief verzendkosten, het jurkje is nieuw met kaartje. Ik heb de jurk alleen even aangehad om een foto ervan te maken. 
Heb je interesse mail me dan 365happytantebetsydresses(apestaartje)gmail.com
Hij staat ook op marktplaats http://link.marktplaats.nl/m1014871137
Afmetingen: 100 cm lang, oksel tot oksel 47 cm ongerekt en taille 44 cm ongerekt.


De opbrengst van de jurk zal besteed worden aan een nieuwe Tante Betsy kadobon winactie, hopelijk brengt hij een leuk bedrag op.


Ik ben eens even gaan kijken naar foto's van jullie Tante Betsy girls. En heb wat leuke foto's gevonden. 
 
Sandra in haar Retro Go Black, ze kocht hem bij Pantalone in Eindhoven (foto boven de lift foto). 

Hilde in haar Twiggy Black

Instagrammer Karinaandehaak heeft ook een Retro go Black

Deense Susanne in haar Retro Go Blue

Brigitte in haar Twiggy Blue (eentje met kleinzoon, alleen in de collage ;)) en een collage voor de inmiddels verlopen Sokken-online.nl actie. 

De dame van 38 dresses in Pepita Blue

Esther_eva van Instagram in haar Pepita Green

Esther van de jurkjeszusjes in haar Pepita Blue

En nog een fotocollage van mij in mijn Pepita Green, het is mijn OOTD :). Ik genoot vandaag van het zonnetje en was heerlijk creatief bezig op het terras onder het afdak.


Vandaag is nog een extra sale ronde de lucht ingegaan. http://www.tantebetsy.com/nl/jurkjes.html, natuurlijk ook rokjes en vestjes in de sale ;). 

Lots of love from Susan