vrijdag 1 januari 2016

Happy Tante Betsy NewYear Friday

Hey Tante Betsy girls een fantastisch nieuwjaar gewenst vol met vrolijke Tante Betsy jurkjes. 
De sale bij Tante Betsy is gestart en ik heb al gezien dat een aantal van jullie hun slag al geslagen hebben. 


Ja er zijn een aantal dames waar het Tante Betsy virus in alle hevigheid heeft toegeslagen. Ja sorry girls het is erg besmettelijk. Maar wees gerust voor je gezondheid kan het geen kwaad want je wordt er vrolijk van, ze geven je een goed gevoel en je voelt je lekker in die vrolijke fleurige jurkjes. 


Weet je wat lief is...een aantal dames reageerden op Facebook, er werd gevraagd of Tante Betsy in het vervolg gebruik kon gaan maken van vollere modellen met vollere boezem...de Tante Betsy girls Corine, Sandra en Adriette raden aan om hier op mijn blog te komen kijken. 
En hier zijn ze dan dé Tante Betsy modellen met een goddelijk lijf en volle boezem! 
Want natuurlijk staat zo'n geweldige Tante Betsy jurk ons fantastisch :). Alle foto's zijn als het goed is al eens eerder gedeeld. 

Lots of love from Susan

25 opmerkingen:

  1. Prachtige vrouwen in prachtige outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè wat staan de jurkjes hun prachtig, zo fijn dat ik van al die lieve modellen hun foto's mag delen. Dat ze maar allemaal lekker trots zijn op zichzelf en hun Goddelijke lijf :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Joehoe! pretty women!
    Voluptuous Friday :-)))))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahhaa jij verzint die titels gewoon effe ter plekke hè, schud ze zo uit je mouw hihi ;). Divine Tante Betsy girls zou ik er denkelijk van maken... Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Tante Bets is voor iedereen...klein,groot,dun of dik. Als je de juiste maat aantrekt staan ze prachtig, kijk maar naar deze mooie dames.:-)
    Gezellige eerste blogberichtje van het jaar Susan.:-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa zo waar, ik zie de laatste tijd vaker op de groep een tip van een dame die zegt zorg dat het niet te strak zit, maar ik ben er met mijn Goddelijke rubens lijf achter dat het net belangrijk is om je mooie punten te accentueren. Als mijn Tante Betsy jurken te los zitten lijk ik net dikker dan dat ik ben...ik voel een nieuwe blogpost aan komen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Wat leuk Susan! ! Leuk gedaan weer! Wat haal je toch steeds de inspiratie vandaan. ... heel knap! Leuk deze collage met de vollere vrouwen!! En dank je voor het compliment! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan lieverd en jij mag er wezen!! Zo fijn dat ik je heb mogen helpen om te laten zien hoe die ene jurk beter staat. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Hulde aan de vrouwen met billen - borsten & heupen !
    Prachtige vrouwen zie ik die mij juist opvallen door de mooie dress ! Go Girls!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeahhh you go girls Friday had deze blogpost ook kunnen heten hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Goed zo, dit zijn vrouwelijke vrouwen met rondingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja en ze mogen er zijn. Fijn om zo andere Tante Betsy girls te helpen om te weten hoe een jurk bij ze uit ziet. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Goed zo, dit zijn vrouwelijke vrouwen met rondingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tante Betsy staat geweldig bij iedere vrouw. Mits je inderdaad de juiste maat kiest. Dus jezelf niet in een maatje groter of kleiner proppen. hihi.

    Ik ga eens naar de sale kijken. Er staan nog een paar jurkjes tussen die ik niet heb.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh zo benieuwd of je nog wat hebt kunnen scoren en ja ga er toch nog eens een blogpost aan wijden...over de juiste maat enzo. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Super gedaan! Erg vrouwelijk en herkenbaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè, we mogen met z'n allen trots op ons lijf zijn, volslank of slank..of er tussenin...;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  10. hahaha hier ook cuppie D en Dol op Betsie al begint ze met een B
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke blog weer Susan en ik ben best trots dat ik er tussen sta. Voel me ook echt goed in deze jurkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa en je mag er zijn, ze staan je prachtig! Zo benieuwd naar je aanwinsten...en foto's ervan ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  12. Wat een mooie dames allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Susan,
    Wat een leuke blog! Vraagje waar scoor jij leuke (basic) lange mouw shirts voor eronder?
    Groeten van Floor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Floor ik heb je vraag even in de volgende blogpost aan de dames gesteld dus even een blogpost verder kijken voor het antwoord ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.