zaterdag 23 januari 2016

Happy Mimi Red Saturday

Hey girls vandaag weer een snelle blogpost, mijn nieuwe mobiele heeft zo'n beetje de halve dag aan de pc gehangen om alles terug over te zetten en uiteindelijk heb ik nog een boel apps handmatig erop moeten zetten. 


Net pas ook mijn Tante Betsy jurkje aangedaan, heb er samen met manlief een luie dag van gemaakt...ik heb vannacht heel slecht geslapen dus geen puf. Nu zijn we op weg naar Duitsland en Brigitte wij gaan daar uiteten ;). Wij wonen praktisch om de hoek (10-15 minuten rijden). Je kunt daar nog voor weinig geld heel goed uiteten (nee onze favoriete Imbisstube adresje deel ik niet, die hou ik lekker voor mezelf, het is daar al druk genoeg ;)). 


Okay snel even een foto gemaakt met mijn app 'Selfie cam' en manlief stond vlakbij en och die mocht ook mee op de foto (gaat ie niet zo graag). Heb een fijn weekend girls!

Lots of love from Susan