dinsdag 19 januari 2016

Happy Tante Betsy Sisters OOTD Tuesday

Hey girls ik wilde vandaag mijn OOTD delen en ging nog 'even' op Facebook kijken, nou ja bij de vrolijke jurkjes Facebook groep en daar kwam ik een heel aantal Tante Betsy OOTD's (Outfit Of The Day) tegen. 


Ik heb er ook een paar van gisteren bij gedaan, ik wilde er toch weer een negenluik van maken en niet iedereen vind het even fijn om met haar gezicht/lijf op het wereldwijdeweb te staan en daar heb ik alle begrip voor. 

Mary Elle heeft Tika Black aan wilde ik schrijven, maar nee ik zie knoopjes achter het foto toestel, het is dress Spoonflower Black ;). Wat een gezellige collage maakte ze ervan. 

Hanne kocht een jurkje van mij, ik kocht het voor een vriendin maar die vond het te kort, en Hanne is er helemaal happy mee. Een leuke zwarte doorknoopjurk met bordeaurode/bruine polkadots, ze combineerde het leuk met een felle legging en een shirt eronder. En ook alweer zo'n leuke collage. 

Esther verkeert in beter weer en die geniet heerlijk van al haar 2015 zomerjurkjes die ze scoorde in de sale bij Tante Betsy. Dit jurkje heet Dress Summer Green en wat een leuke combo met die bloem <3. 

Vandaag heb ik Bibi Red aan, oh rood is een van mijn favoriete kleuren en die wijde hals vind ik ook heel mooi. Gecombineerd met een blauw hoodie vest, een knalrode legging van Apollo (200 denier) en mijn rode Sendra laarzen. 

Hilde had gisteren dress Holiday aan van de zomer 2015 collectie, wat staat die haar prachtig en leuk gecombineerd met een rode Apollo panty en een rood vestje en een paar stoere Sendra laarzen. 

Onze romantische Nicolette had gisteren een blue monday, maar Brigitte schreef al...ze is er gelukkig fleurig doorheen gegaan. Hanne zei al dat ze leek op een personage uit Jane Austen met haar klassieke gezicht en natuurlijk ook met dit jurkje :). Wat zijn het toch een lieve zusjes. 

Rosan is nog niet lang lid van de groep en had zaterdag deze OOTD, een groene doorknoopjurk van Tante Betsy. Ze raakte geïnspireerd door de vrolijke outfits op de groep :). Ze maakte er een gezellige collage van. 

Manja is ook pas lid en deelde haar eerste OOTD samen met haar dochtertje die ook al zo'n allerschattigst jurkje aan heeft (Petit Louie). Manja draagt zelf een jurkje én een vestje van Tante Betsy :). 

En last but not least Martine in haar Louie meets Betsy outfit met weer zo'n leuke aardbeien jurk van Tante Betsy (zomer 2015) en dus een King Louie vestje met ook weer zo'n leuke collage. 

Wat is het toch een feestje al die OOTD's van de jurkjes zusjes! Ik hoop dat jullie er net zo van genieten. 

Lots of love from Susan