zondag 31 januari 2016

Relaxed and grateful Sunday

Hey girls wat leuk dat jullie zo enthousiast mee doen met de winactie. 
Ik geniet altijd van jullie leuke reacties.  En ik verheug me op jullie foto's :).  
Ga daar niet over lopen stressen girls, het is allemaal goed of je helemaal erop staat of een gedeelte van je Tante Betsy outfit, herkenbaar of onherkenbaar. 
En dan opsturen naar mijn emailadres dat ik doorgaf in mijn winactie blogpost. Ennuh Monique daar hoef je niet voor te knippen en plakken...gewoon mailen ;). 


Heb je geen Tante Betsy dan mag je natuurlijk toch ook mee doen, er zijn genoeg leuke afbeeldingen van leuke Tante Betsy jurkjes/outfits te vinden, dus dat hoeft ook geen probleem te zijn. Je kunt er vast wat leuks van maken. Ik blogde er al over, zie 'What's okay Thursday' http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2016/01/what-okay-thursday.html


Vandaag de laatste dag van de Sale van Tante Betsy, maar ook andere verkooppunten van Tante Betsy hebben sale http://www.tantebetsy.com/nl/verkooppunten
Gisteren droeg ik Tolle Lola Green, een jurk die me langs mijn neus ging van de zomercollectie, nou ja ik wachtte te lang. Maar gelukkig kwam ik hem voor de kerst tegen bij Somuch.nl , Binnie heeft ook een stenen winkel in Heereveen. 
Zo zijn er nog wel meer leuke stenen winkels die Tante Betsy verkopen, zoek je nog een bepaalde jurk en heeft Tante Betsy herself die niet meer in je maat, bel dan eens met wat verkooppunten, de dames zullen je graag willen helpen. 


Gisteren dus helemaal in het groen, lekker met mijn groene Apollo panty...nu legging, ik knip de naad eraf...ik draag toch altijd laarzen ;). 
En met mijn groene Sendra laarzen, zo happy ben ik met deze heerlijke laarzen! 


Allright girls ik ga ervandoor, eens kijken welke outfit ik vandaag ga aandoen...hebben een heerlijke relaxte dag..lekker lui samen met manlief in bed doorgebracht. Heb wat wijsheid gedeeld op de facebook jurkjes groep :). 
Wie weet deel ik de foto van mijn outfit van vandaag ook nog even...zoefff! Vandaag dus Tika Mist geïnspireerd door een jurkjes zusje typ ik onderweg naar Duitsland...ja we gaan lekker iets eten :). 

Lots of love from Susan