vrijdag 10 augustus 2018

Letting go isn’t always easy



Hey girls vandaag gaat mijn blog over loslaten. Ik ga weer wat jurkjes en andere items op Marktplaats zetten. Nu met die prachtige en vrolijke AW2018 wintercollectie van Tante Betsy ga ik heerlijk voor kleur en kleurrijke prints. Daar word ik blij van en daarom mogen jurkjes die niet vaak zijn gedragen iemand anders blij gaan maken. 



In het kader van alle veranderingen die gaande zijn is het goed om het oude los te laten. 
Ik vind opruimen en loslaten niet zo makkelijk en dat is nog een leerpuntje bij mij. 
Ik zie overal mogelijkheden in en vind natuurlijk ook heel veel Tante Betsy jurkjes leuk. Ik ben een rasechte verzamelaar en het huis is een beetje uit zijn voegen aan het barsten...dus er komt ook nog ander spul te koop. 


Máár ik heb 100+ Tante Betsy jurkjes in de kast hangen en als Tante Betsy blogger draag ik straks vooral de huidige wintercollectie. Zodat jullie kunnen zien hoe alles staat en valt. En natuurlijk draag ik ook nog jurken van andere collecties en heb mijn favorieten. Deze jurken blijven vaak toch in de kast hangen, daarom tijd om los te laten. Alle afmetingen staan erbij vermeld en ook de conditie van de jurk. 


De Lemonade Stardot Red staat er namelijk om bekend dat de print wat vervaagd. 



Bij een enkele jurk moet ik toch ook even slikken, zoals deze gave panterprint jurk. Die is echt een plaatje, maar ik heb nog een andere en zal die sneller kiezen. Deze valt vrij lang...ik merk dat ik daardoor ook vaker jurken niet draag. Check dus altijd even de afmetingen!


Alle items worden maandagavond (je kunt die dag tot 18uur reageren) verloot onder alle reacties op mijn Marktplaats advertenties. Stuur me daar een berichtje dat je wilt mee loten bij het desbetreffende item. 
De helft van de opbrengst komt weer ten goede aan een Tante Betsy kadobon winactie. 



Ik heb ook nog een drietal Who's that Girl items, een jurk, een blouse en een rokje. Die kocht ik op een rommelmarkt om jullie weer blij mee te maken. De jurk heb ik ontvangen van een medeblogster een aantal jaren geleden (van deze is de gehele opbrengst tbv een Tante Betsy kadobon).



Alsook een gave rode jas van Miss Sixty (Maat M) en twee omslagdoeken (volgen nog). 


Verder heb ik ook nog gave Sendra laarzen (maat 41) en mooie Fly London en Pikolinos schoenen (maat 39) te koop. Die laatste blijven toch bij mij in de kast staan.






Ook ga ik enkele van mijn Tante Betsy hoodies verkopen. Ik wil van de Long Hoodies naast mijn rode en roze, ook nog een zwarte hebben en wie weet ook een groene. 
Daarnaast heb ik ook nog een aantal wishlist jurkjes dus er is altijd wel wat te wensen. 
Wie weet verkoop ik wel een van jouw wishlist jurkjes in jouw maat ;). Ze zullen met het online gaan van mijn blog nog niet allemaal op marktplaats staan. 

UPDATE; De hoodies volgen op een later moment, we gaan onverwachts uiteten en morgen hebben we ook al plannen...zoeff ik ben weg! De jurkjes staan er wel allemaal op ;).


Heb een fijn weekend lieverds! Oh ja vandaag ging ik voor het allereerst weer op de fiets naar mijn werk. Dankbaar dat manlief me de afgelopen weken bracht. Nu vooral ook dankbaar voor de vrijheid die dat geeft om lekker zelf op de fiets te stappen (ik maakte de foto op een fietspad waar niemand was in een heel rustig tempo ;)). 



Vandaag een oudje aan (Dress Betsy Red van de SS2015 zomercollectie) die me heel dierbaar is en nooit zal weggaan...ik ga haar wel smaller maken want dit is een XL (ik dacht dat ik toen een XL nodig had ;)). 


Lots of love from Susan