zondag 10 januari 2016

Happy Tante Betsy Girls Sunday

Hey girls vandaag een blogpost helemaal gewijd aan jullie en inzendingen van jullie voor de Tante Betsy Winactie. 
Ik heb weer genoten van jullie inzendingen! En jullie mogen natuurlijk met mij mee gaan genieten. 
Want dat is natuurlijk ook een van de redenen dat ik die voorwaarde bij zo'n kadobon winactie doe, naast het feit dat ik mensen wil weren die alleen maar mee doen om 'iets' te winnen. 

.
Hier gaan we...ik ga by the way gewoon random foto's uitkiezen, is je foto of foto collage er niet bij...dan komt die een andere keer ;). 

Jurkjeszusje Linda poseert hier voor ons in haar Dress Mimi Red, dit is wat ze schreef over de foto en zichzelf; Hierbij mijn foto....ik kan helaas nog geen collage maken want dit is mijn eerste Tante Betsy jurk. Ik ben afgelopen jaar 35 kg afgevallen en mijn eerste kledingbeloning was deze jurk. Ik denk dat de foto wel voor zich spreekt, heb mij ik geen tijden zo goed gevoeld met dit stralende plaatje als gevolg. Na wat speuren kwam ik eerst jou tegen op FB + blog en daarna de gezellige en zo verleidelijke jurkjesgroep. Ik heb helemaal het jurkjesvirus te pakken dus er zullen er nog heel wat volgen. 

Hier een gezellige collage van Anne-Roos in haar Tika Black en Love the Forrest Black. Anne-Roos is een jurkjes zusje, dit is wat ze schreef;
Graag doe ik mee! Na jaren lang een strijd met acceptatie van mezelf en mijn lijf zit ik nu goed in mijn vel zoals je kan zien op de foto's. Ik geniet! De jurkjes maken me vrolijk en laten me vrouwelijk voelen. Ik kan niet wachten tot de zomercollectie! Dank voor je enthousiasme, het werkt aanstekelijk!

Hier een geweldig leuke foto van Margreet met poes Pien, Margreet draagt hier Dress Trixie en ook zij is een jurkjes zusje en dit is wat zij schreef;
Mijn nieuwe jaar begint met een nieuwe jurk, mijn eerste Tante Betsy! En goed voor veel complimenten en een goed gevoel heb ik al gemerkt, dus ik heb mijn eerste nieuwe liefde van dit jaar al te pakken!
Poes Pien weet ook precies wat ze wil: Nog een Tante Betsy voor haar bazinnetje😉

En ja hoor hier hebben we jurkjes zusje Miriam in Dress Retro Go Black, ze maakte er wat leuks van voor het nieuwe jaar en dit is wat ze schreef;
Mijn allereeste Tante Betsy en wat is hij mooi, wat zit hij lekker en wat valt hij goed! Direct verknocht. Al langer naar uit gekeken en nu eindelijk met de uitverkoop kunnen kopen. Helemaal Happy! En vanmiddag direct al complimenten gekregen. Heerlijk. Op naar een mooi nieuw jaar met hopelijk meer Tante Betsy's...


Hier een foto van blogSter Neeltje in Dress Love the Forrest Mint, ze schreef een heel verhaal in haar mailtje, maar dat is persoonlijk. Maar zij had natuurlijk onthouden dat ik voor de kerst had gezegd dat jullie alvast een foto konden maken bij jullie boom. Ze schreef over de foto: Bijgaand mijn boom &#X1f609

BlogSter Sandra poseert voor ons in haar Mimi Blue en oh ze was flink verkouden toen ze deze foto's maakte. 
Dit is wat ze schreef over de foto; Ik heb voor jou op de foto gezet hoe ik uit het werk kwam vandaag en vervolgens hoe snel en makkelijk ik mijn TB outfit omzet in 'casual' als ik thuis kom! Liefst had ik het nog extremer gedaan, maar mijn snottebolleke verlangt naar een middagdutje.

Lieve Sandra, Neeltje, Miriam, Margreet, Anne-Roos en Linda dankjullie wel voor jullie leuke inzendingen. Zoals jullie zien heb ik toch een thema aangehouden, allemaal jurken van de huidige herfst/wintercollectie. Altijd fijn voor andere dames om te zien hoe een jurk staat. Dikke knuffels!

Lots of love from Susan

Ps ik heb genoten van al jullie reacties op de vorige blogpost (geniet ik natuurlijk altijd van), ik zag een heel aantal nieuwe namen...zo leuk om van jullie te horen :).