dinsdag 26 januari 2016

Today is Red Tuesday


Hey girls vandaag heb ik weer eens een jurk aan van een oudere collectie, Rosemary Red als ik het goed heb. Rood is een van mijn lievelingskleuren en op de jurk staan roze rozen dus dat is goed te combineren met een knalroze top en mijn knalroze Tante Betsy hoodie vest. Maar groen zou ook een prima kleur zijn. 
Ook zo happy met mijn rode Sendra laarzen, vandaag kon ik ook weer mijn groene Sendra laarzen ophalen bij de schoenmaker, dus die kan ik weer lekker gaan dragen :). 


Oh valt me in dat ik niet moet vergeten om mee te doen met de ontwerpwedstrijd van Urban Hippies om een hip pocket te bedenken naar mijn smaak. Ga vooral ook mee doen girls, Femke stelt het erg op prijs wat input van jullie Tante Betsy liefhebsters. Het is namelijk ook de bedoeling dat het tasje leuk staat bij Tante Betsy jurkjes en wie weet dat beter als ons?! Hier vind je de ontwerpwedstrijd; http://www.urbanhippies.nl/blog/take-part/ontwerp-je-hippocket-wedstrijd/


Leuk om te zien dat er al biedingen zijn op Dress Twiggy Green, hopelijk kan ik het snel in orde maken en de jurk verkopen zodat ik de Tante Betsy kadobon winactie van start kan laten gaan. 


Ik ga nog wat foto's zoeken van andere Tante Betsy girls in rode Tante Betsy outfits ;). 

Nicolette scoorde pas deze rode jurk en deelde vandaag deze leuke OOTD. 

Mirjam draagt hier Bibi Red, deze jurk bestaat ook met kraagje en die heet dan Mia Red. 

BlogSter Esther van Espiratie in haar rode Zippie jurk, lekker gecombineerd met zwart. 

Nog even een collage met drie jurkjes zusjes allemaal in hun Mimi Red, vlnr Sandra, Linda en Susan ;). 

Jorina in haar Tante Betsy zomerjurkje (2015 collectie) met haar heerlijke bloemetjessjaal om. 

Hilde draagt hier Dress Mimi Red, leuk gecombineerd met een rood vestje, rode legging/panty en haar Sendra laarzen. 

Deense Jane haar foto heb ik alweer langer geleden opgeslagen, ik vond het zo'n leuke combinatie met een zwart vest, haar strepen panty/legging en die stoere zwart met rode laarzen <3  love it! 
Ik zou niet zomaar op deze combinatie komen, leuk om deze doorknoopjurk zo lekker een stoere look te geven.
Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe jullie je Tante Betsy jurkjes combineren en ik hoop dat jullie er net zo van genieten als ik. 

Wendy in een jurkje van een oudere collectie, kijk haar eens helemaal happy wezen :). 


Oh ja vanmiddag heb ik even de tijd genomen om tekst onder het reactieformulier te plaatsen, terwijl ik even aan de pc zat...kijk maar onder het witte vak waar je je tekst achter kunt laten. Dikke dankjewel knuffels voor Sandra die me uitleg gegeven heeft en akkoord was dat ik een gedeelte van haar tekst mocht gebruiken.  

Lots of love from Susan