vrijdag 22 januari 2016

Collage Fun on Friday


Hey girls het is weer even geleden dat ik jullie inzendingen voor de Tante Betsy give away deelde. Dus het werd tijd om de laatste inzendingen te delen, tenminste volgens mij heb ik ze dan allemaal gehad. Ik maakte er weer een negenluik van :). 

Bovenste rij vlnr

Esther stuurde deze leuke collage in en ik moet zeggen dat ik meteen spijt had dat ik destijds toch niet voor een van deze jurken gegaan ben...ze staan haar werkelijk prachtig en ook zijn ze niet heel bont qua print, toch vind ik ze leuk. 
Dit is wat ze schreef over haar collage; Ik heb voor deze foto's gekozen omdat het en de eerste 2 jurkjes zijn die ik van Tante Betsy heb gekocht (en ik nog steeds prachtig vind) en omdat ik wou laten zien dat Tante Betsy niet altijd heel bont hoeft. Ik vind het prachtig bij anderen, maar bij mij past het niet. En dat hoeft ook niet, want Tante Betsy heeft ook jurkjes die bij een wat rustigere stijl passen. Waaronder deze dus van de collectie van vorig jaar. Ik vond het leuk, om dat ook eens te laten zien. 

Gilles stuurde deze geweldig leuk bedachte foto in, al wachtend op haar allereerste Tante Betsy jurkje voor haar huisdeur whahaha. Ze woont in België en dan duurt het wachten een nachtje langer. 
Dit is wat ze schreef; Dankzij de leuke FB-groep 'leuke en fleurige jurkjes' heb je me besmet met het Tante Betsy-virus...
Mijn eerste exemplaar is onderweg om de maat te polsen en kijk al volop uit naar de nieuwe collectie 😍
Fijn dat ook jullie zuiderburen mogen meedoen want hier wonen ook mensen met goede smaak

Hilde op de foto met al haar nieuwe Tante Betsy jurkjes, nou ja die had ze toen net allemaal binnen gekregen. Inmiddels is ze helemaal verslaafd aan Tante Betsy jurkjes, ik zie regelmatig nieuwe jurkjes op haar OOTD foto's, heerlijk toch...stiekem probeert ze me in te halen ;). 

Middelste rij vlnr

Mirjam stuurde deze leuke collage in, in haar Betsy Red en kijk daar hangt hij ook nog eens aan de waslijn. Dit is wat ze schreef over haar collage; Al mijn jurken maak ik zelf, mijn kast is gevuld met vrolijke maar ook minder charmante exemplaren uit de beginperiode. Maar er is 1 jurk die gekocht is en dat is mijn tante Betsy.
Daar was ik op slag verliefd op. In de collage ben ik op de bruiloft van mijn nichtje afgelopen zomer. De onderste foto postte ik op fb vanuit Bakkum met de vraag: worden jullie ook zo gelukkig van je waslijn?

Melanie in het midden, zij was de winnares van de Tante Betsy Winactie en heeft de kadobon van €55 gewonnen. 
Dit is wat ze schreef bij haar foto; Joepie weer zo'n leuke Winactie. Hier in 1 van mijn favoriete betsies omdat hij zo lekker knalt en omdat er zo'n schattig hertje opstaat. De foto is gemaakt door mijn dochter die vind dat ik vaker moet lachen op foto's en die vooral vond dat het met zo'n vrolijk jurkje wel moest lukken. Stiekem is ze dan ook ontzettend jaloers want de jurk zou ze het liefste zelf willen! 

Mary Elle stuurde een leuke collage in met haar twee Tante Betsy jurken, Love the Forrest Black en Dress Anita. 
Dit is wat ze schreef; Wat een cadeautje om rond de feestdagen dit merk te ontdekken! Met kerst me heerlijk feestelijk gevoeld in de boompjes jurk en in het nieuwe jaar nog een mooierd in de sale kunnen scoren. Na 2 kids in 2,5 jaar te hebben gekregen dacht mijn lichaam dat het wel leuk was om er 20 kilo aan te plakken (is natuurlijk helemaal niet mijn eigen schuld). Rustig aan afvallen maar wel in mooie kleren, kopen wat past (niet wat bijna past of als ik een beetje ben afgevallen moet het wel lukken). Mijn maat is nu XL ipv M maar Tante Betsy zorgt ervoor dat ik me daar geen seconde rot over voel. Ik voel me mooi en vrouwelijk, de jurken zitten heerlijk en zijn borstvoedingsproof! En de give away bon? Cadeautje voor mijzelf als ik een L echt (niet een beetje of bijna) pas. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik direct nog heel hard een jurkje nodig heb, want ik ben verslaafd! 
Ik heb haar al gespot in een nieuwe jurk, dress Spoonflower Black, hihi ja dit is wat Tante Betsy jurken met ons doen, ze laten ons goed voelen over ons lijf en het is een feestje om ze te dragen. 

Onderste rij vlnr

Caroline stuurde deze foto op in haar Rosemary Blue, love this dress (heb hem nu ook aan ;)). 
Dit is wat ze schreef; Vorig jaar nadat ik bijna 17 kilo was afgevallen… heb ik een tante betsy jurkje gekocht en durfde ik 'm ook aan… ;)
inmiddels ben ik er redelijk aan gewend en draag ik regelmatig jurken en rokjes! Gek op tante Betsy!

Verónica is een volgster uit Spanje en ook zij deed mee aan de winactie. Ze heeft toch al een paar mooie Tante Betsy jurken in haar bezit. Zij kan natuurlijk heel vaak zomerse jurkjes dragen. Dit is wat ze schreef over haar collage; Here is my collage with my happy dear Tante Betsy dresses. A big huge from Basque Country.

Mirjam (Mirjam Down Under) met een foto helemaal op haar manier, van boven naar beneden gemaakt. Dit is wat ze schreef over haar foto; Hi Susan, hier zijn we dan, Tante Betsy en Mirjam Down Under! Met Lien en Giel, trouwens. ;)

Zo girls ik hoop dat jullie hebben genoten van de inzendingen. Ik ben alweer een nieuwe actie aan het voorbereiden ;). En ik hoop dat nog meer Tante Betsy girls gaan mee doen, zo zien sponsors dat het interessant is om dit blog te sponsoren en zijn ze sneller bereid om een leuke winactie hier te doen. 


Ga ook vooral mee doen met de ontwerpwedstrijd van Urban Hippies waar ik gisteren over blogde. 
Het zou toch geweldig zijn als een van ons zou winnen?!
Volgens mij kunnen jullie wel een leuke kleur bedenken van een heuptasje welke je graag bij je Tante Betsy jurkjes kunt dragen (en die nog niet in het assortiment zit) en een leuk borduursel wat mooi zou zijn voor erop. Ik heb al iets in gedachten...nog even brainstormen en dan een mailtje sturen ;). You go Tante Betsy girls, you can do it! En daar hoef je geen ontwerpster voor te zijn :). 

Lots of love from Susan