maandag 18 januari 2016

Fashion Blogger Monday


Ik schreef een maandje geleden op mijn 365 dagen creatief blog "ik realiseerde me onlangs dat ik Fashion Blogger ben geworden. Wie had dat ooit gedacht?! Ik niet hoor." op mijn bijna blogverjaardag ;). 
Ik blog daar al 4 jaar, gestart met een 365 dagen creatief project als een stuk creatieve therapie, als een stok achter de deur, om eindelijk eens meer creatieve projecten uit mijn handen te laten komen. 
Creatief zijn is iets wat ik vroeger dacht dat ik het niet was, maar sinds mijn 365 dagen creatief blog durf ik hardop te zeggen 'ja ik ben creatief!'  
Maar omdat ik het steeds meer over Tante Betsy had en iedereen knettergek maakte en aanstak met het Tante Betsy virus besloot ik dit Tante Betsy blog te beginnen. Hieronder een collage van een aantal blogsters die door mij aan de Tante Betsy zijn ;) 


En hier al iedere dag bloggend, realiseer je opeens dat je Fashion blogger bent geworden. Iemand die zich nooit met mode heeft beziggehouden, iemand die gewoon lekker draagt wat ze leuk vind en waar ze zich happy in voelt. 
Iemand die nooit geld heeft gehad om aan 'de mode' mee te doen, maar die wel heel creatief met geld kan omgaan hoor en die altijd trots was dat ze er leuk uit zag met haar kringloopkleding of van de rommelmarkt. 


Gelukkig doet Tante Betsy ook niet aan de mode mee, doet ze lekker haar eigen ding samen met nog een aantal eigenzinnige modemerken. Tante Betsy staat voor happiness in a dress en niet voor vormloze mode omdat het in de mode is om hobbezakken te dragen. 
Nee ze ontwerpt vrolijke kekke jurkjes die ons vrouwelijk lijf mooi laten uitzien op de punten waar we het nodig hebben. Ze haalt het best uit ons naar boven en daarom ben ik zo gek op dit vrolijke merk. 
En gelukkig loopt niet heel Nederland in deze jurkjes! Laat me maar lekker uniek zijn en schijt hebben aan wat in de mode is. Ik draag lekker knalroze als de rest zich hult in pastelroze. En toch ben ik op mijn manier een fashion blogger ;). 


Al reagerend op de reacties van mijn blogpost van gisteren kreeg ik een idee om te schrijven en toch al typend komt er weer wat anders uit mijn vingers whahaha. 
Bij een fashion blog horen sponsors en ja daar krijg ik wel eens wat van.
Maar weet je wat het leuke is, als hun omzet omhoog gaat omdat jullie bijvoorbeeld Apollo panty's gaan kopen bij mijn sponsor Sokken-online.nl dan kan ik daar weer een leuke winactie mee regelen, zoals ik onlangs deed en drie dames blij maakte. 
Het is zo een win-win situatie voor drie partijen...jullie, mijn sponsor en ik zei de gek, oh nee de fashion blogger whahaha. 


Nu zal ik dus alleen voor sponsors zoeken die bij mij en bij Tante Betsy horen, en ook eerlijk mijn mening over een product geven. 
Sokken-online bijvoorbeeld heb ik aangeschreven omdat ik toch al aan iedereen vertelde dat je daar kleurrijke panty's en leggings kon shoppen en waarom dan geen samenwerking aan gaan.


En Femke van Urban Hippies, van die leuke vrolijke en handige hip pockets, maar natuurlijk van veel ander leuke spulletjes zoals de overbekende roosjes, die had zelf al bedacht dat daar een tasje bij hoorde...en ik had me dat ook al bedacht :). 
Ik draag regelmatig mijn hip pockets, Hilde die onlangs ook een hip pocket aanschafte showt de hare hier als voleerd model en kijk ze heeft ook zo'n leren bloem armband!
En ook met Femke ben ik aan het kijken of er een leuke winactie mogelijk is, dus koop je bij haar iets nav mijn blogposten laat het haar en mij even weten!
De links naar mijn sponsors vind je in de webversie van mijn blog, rechts bij de banners; http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/


Lots of love from Susan