maandag 13 augustus 2018

Welcome on my happy Tante Betsy blog



Hey girls vandaag is dan dé overstap naar mijn nieuwe happy Tante Betsy blog op WordPress.
Dat betekent dat ik hier niet meer verder ga met bloggen, maar dit blog blijft altijd als naslagwerk beschikbaar.

Ik ben er heel wat uren en dagen zoet mee geweest om het WordPress blog zo te krijgen zoals het nu is. Ik ben nog lang niet klaar, maar het begin is er.
Als het goed is kun je nu makkelijker reageren en heeft het gewoon een mooie layout.

De naam van mijn blog blijft behouden, ook al is het een enorme lange naam: 365daysofhappytantebetsydresses.nl
Maar je kunt ook eenvoudig happysusanblog intypen en dan krijg je exact hetzelfde blog te zien.
UPDATE: Ik heb even de link naar happytantebetsyblog verwijderd, mijn blog heet nu Happy Susan blog (sinds maart 2019).


Ik zal hier de bekendmaking doen van de namen van de dames die een Tante Betsy jurkje van me mogen overnemen of een ander item waarop gereageerd is op mijn 365happyTanteBetsydresses Marktplaats account .
Ik neem morgen contact met jullie op (ik moet echt even sociaal gaan doen met manlief), maar als je gewonnen hebt mag je zelf ook al een berichtje sturen via marktplaats.

  • Tante Betsy Jurk Snappie Flower Branch Navy - Maat L €40 is voor Ria
  • Tante Betsy Dress Lemonade Field Cerise - Maat L €40 is voor Sandra
  • Tante Betsy jurk Dress Lemonade Butterfly Black - Maat L €35 is voor Nicole
  • Tante Betsy jurk Dress Lemonade Stardot Red - Maat L €35 is voor Rebecca
  • Tante Betsy panterprint jurk - Maat L (valt ook zo) €35 is voor Floor
  • Roze Tante Betsy polkadot jurk - Maat L (valt als XL) €20 is voor Nathalie
  • Leuke Bruin Paarse Retro Who’s that girl blouse maat XL €15 voor Paola
  • Leuke Groene Retro Who’s that girl rok maat S (valt als M) €20 voor Greta
  • Gave Rode Miss Sixty Jas - Maat M €60 voor Ramona
  • Vrolijke (fiets) tas €10 voor Angelique haar dochter

Maar ga vooral ook lekker lezen op mijn nieuwe happy Tante Betsy blog!
Ik heb een hele leuke verrassing voor jullie in petto; https://www.365daysofhappytantebetsydresses.nl/tante-betsy/welcome-on-my-happy-tante-betsy-blog/
Ik hoop dat het lukt om daar te reageren, ik heb het volste vertrouwen in.

Lots of love from Susan