woensdag 6 januari 2016

Dress Tika Mist Petrol Blue Wednesday

Hey girls vandaag ben ik een beetje leeg, weet helemaal niet wat te delen en wat te schrijven. 
Ik heb weer wat korte nachten achter de rug, dus doe dadelijk helemaal niks meer. 
Ik heb me vanmiddag bezig gehouden met de lijst bij te werken van de dames die mee doen met de kadobon winactie en te checken of iedereen ook foto's heeft ingestuurd. 


Dinah stuurde wel een foto in, maar heeft nog geen reactie achter gelaten...
Maar er zijn nog een aantal dames die geen foto instuurden...Linda en Nicolette zijn het wellicht vergeten, jullie lieten wel een reactie achter dat jullie mee doen. 
Esther Horst zal er mee bezig zijn, maar kids gaan voor ;). 
De winactie loopt tot 23.59uur vanavond!
Morgen zal ik na mijn werk lootjes gaan schrijven en ga dan de winnares trekken, een aantal dames krijgt een extra kans omdat ze regelmatig hier een berichtje achterlaten en extra kans omdat ze de actie gedeeld hebben. 


Vandaag deed ik weer eens mijn Tika Mist Petrol aan, lekker gecombineerd met mijn roze hoodie vest van Tante Betsy (oudere collectie). Zo haal ik de kleur wat naar boven en heb ik het lekker warm. Oh hoop zo dat dit soort hoodievesten weer gaan komen. Love them!

Lots of love from Susan