woensdag 13 januari 2016

Creative Tante Betsy Girls Wednesday

Hey girls vandaag is het weer eens tijd om wat creatieve Tante Betsy girls te delen. 


Hilde is sinds kort aangestoken met het Tante Betsy virus en ging helemaal los met het kopen van Tante Betsy jurkjes in de sale...binnenkort deel ik nog eens grotere foto's van haar ;). 


Maar Hilde is ook heerlijk creatief met haken. Kijken jullie mee? http://hillybillyhaakt.blogspot.nl/p/blog-page.html is de link naar haar blogpagina, Hilde haakt ook op bestelling!


En dan hebben we nog Jorina, ik deelde al eens eerder een foto van Jorina. Ze is op het moment een mooie sjaal/omslagdoek voor jurkjes zusje Brigitte aan het haken. Oh heerlijk zo'n gebloemde omslagdoek, die zal Brigitte vast prachtig staan! Jorina heeft een Etsy shop https://www.etsy.com/nl/shop/Crochetrainbowtales


Oh ja en ik kreeg ook nog foto's in mijn mail van BlogSter Sandra, die haakt zich ook altijd wat weg. Je kunt haar ook volgen op haar blog http://beautifulboardwalk.blogspot.nl/


Ik zelf was wel creatief op mijn werk en maakte de lappendeken af, 99 lapjes gingen erin. Omdat er maar vier verschillende stofjes waren heb ik weer een patroon gelegd. 
Ik krijg energie van lekker creatief bezig zijn, jullie ook?! Ook al moet ik wel eerlijk toegeven thuis komt op dit moment helemaal niks uit mijn handen...


Lots of love from Susan

10 opmerkingen:

  1. Al die creabea's :-) Leuk hoor al die haaksels, ik kan het niet en zit dan vol bewondering te kijken wat voor moois er allemaal gemaakt word.
    99 lapjes, wat een werk is dat geweest maar het is wel een mooi resultaat geworden he.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk hè?! Maar jij bent ook een enorme creabea en maakt prachtige creaties!
      Ja ik vind het zo leuk om te doen zo'n lappendeken in elkaar zetten. Oh moet toch echt eens thuis aan de slag. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Gezellig!
    En ohh... daar is Jorina weer met haar prachtsjaal. De instant-zon-om-je-nek :-)))
    Kan me voorstellen dat je na 99 lapjes op het werk thuis geen creabea energie meer hebt hoor :-)))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja inderdaad instant zon om je nek met zo'n sjaal slash omslagdoek van Jorina :). Ja op dit moment komt echt niks uit mijn handen thuis, de energie ontbreekt me gewoonweg. Het is winterslaap tijd alleen dat slapen wil maar niet goed lukken hihihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Oh wat leuk dat je een crea blogpost hebt gemaakt! Super lief dat je mijn shoppie hebt uitgelicht. Knuffff

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je maakt ook zulke mooie haaksels en ik was blij dat ik weer leuke creatieve Tante Betsy foto's tegenkwam hihi. Van jou weet ik dat ik die mag delen en ik vind het leuk om ook reclame te maken voor de creabea's onder ons Tante Betsy girls. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Oh leuk. Tante Betsy en creativiteit horen dus echt bij elkaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa zeker weten. Er zitten heel wat creatieve Tante Betsy girls onder ons :). Jij bent er ook een van! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. oooh die gele sjaal van Jorina, WAUW!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zou zomaar een sjaal voor Essebes kunnen zijn hè?! De zon om je nek zoals Sandra het beschreef ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.