donderdag 21 januari 2016

Search for creative Tante Betsy girls Thursday


Hey girls weten jullie nog dat ik onlangs vertelde dat Femke van Urban Hippies een leuke blogpost over me had geschreven. 
Nu is er weer een leuke blogpost, Femke houdt een ontwerpwedstrijd en ze roept ons Tante Betsy girls op om mee te doen. 


Ik kopieer even haar tekst uit de nieuwsbrief die ik in mijn mailbox ontving; 
Als jij een Hip Pocket mocht ontwerpen, welke kleur zou die dan hebben en wat zou erop geborduurd zijn? Stel je die eens voor..zou je die niet dolgraag willen hebben?
Doe dan mee met de ontwerp-je-HipPocket-wedstrijd.
Als we jouw ontwerp uitkiezen dan wordt jouw ontwerp uitgevoerd en ontvang jij het eerste exemplaar. Inzenden kan tot 1 februari.
Lees hier hoe je mee kunt doen.

Ontwerp ze!
x femke

p.s.: de denim Hip Pockets zijn in de sale. Handig als extra inspiratie.



Daar gaan we toch aan mee doen?! Niet dat ik een ontwerpster ben, maar ik weet al welke kleur ik dolgraag in de collectie zou zien :). 
Eens kijken of ik een ingeving krijg wat voor iets leuks op die hip pocket geborduurd kan worden. 
En het zou toch super zijn om een hip pocket te kunnen winnen naar eigen ontwerp!



Ik had eigenlijk vandaag de inzendingen van de Tante Betsy winactie willen delen...doe ik dat een dezer dagen, wellicht morgen...even kijken hoe die dag verloopt. 
Ik merk dat ik het hierbij moet houden mijn hoofd roept om rust en gewoon even helemaal niks doen. 
Ik ga nog even wat hip pocket foto's erbij zetten en een collage in elkaar knutselen, hieronder kun je de huidige collectie hip pockets zien, maar om mee te doen natuurlijk op de link boven in het bericht klikken, succes!



Lots of love from Susan