zondag 17 januari 2016

What to write about Sunday


Oh girls soms weet ik echt niet wat te delen, nou ja heb genoeg foto's om te delen maar daar hoort dan tekst bij wie het is en welke jurk enzovoort en soms heb ik daar geen tijd voor of gewoon even geen zin in omdat mijn hoofd er niet naar staat. Zoals nu ik sta naar Netflix te kijken, Orange is the new black in mijn Tika Black :). En wil gewoon verder strijken en moet zo ook nog wat op tafel zetten...maar er moet ook een blogpost komen want daar heb ik nu eenmaal zelf voor gekozen, 365 days of happy Tante Betsy dresses...


Oh weet je wat, ik weet al waar ik het over ga hebben. Onlangs kreeg ik op Facebook een reactie van een collegaatje nav het artikel dat Femke van Urban Hippies over me schreef...dat dat wel weer twee jurken zou opleveren...
Ik kan er niks aan doen, maar denk dan op zo'n moment what the fuck...begrijp me niet verkeerd het is een lief collegaatje hoor. Maar mensen begrijpen soms niet hoeveel tijd erin gaat zitten om een blog te onderhouden. Ik ben er iedere dag minstens een uur tot twee uur mee bezig en soms ook nog wel langer. 


En ja ik heb wel eens een jurk of de laatste tijd ook wel eens meer van Tante Betsy gekregen, maar het grootste gedeelte is nog steeds zelf gekocht. En ook die jurkjes van Tante daar werk ik hard voor.
Het is gewoon een passie van me, ik ben gewoon stapelverliefd op die jurkjes, ik word er happy van, ze staan me mooi en die passie, die liefde die schreeuw ik van de daken af en deel ik gewoon graag met jullie. 


Zo fijn om jullie reacties te lezen, om te lezen hoe blij jullie van die jurkjes worden, te zien hoe goed ze jullie staan. Dat doet me goed, daar word ik happy van. 
En ik verheug me met jullie op de zomercollectie, maar geniet ook heel hard van deze collectie. Ook al heb ik vandaag een zwarte jurk aan...die bloemetjes zucht daar word ik happy van...mijn rode legging van Sokken-online met mijn rode Sendra laarzen...ja daar word ik happy van. 
Ik zal ook happy zijn als ik die strijk achter de rug heb (zijn manlief zijn tshirts en wat broeken, mijn Tante Betsy jurkjes strijk ik nooit ;))...en als ik dadelijk wat gegeten heb en op de bank kan ploffen...


Okay girls ik ga ervandoor, manlief liet al weten dat hij honger heeft en ik heb dat ook...nu nog wat foto's erbij zoeken en een leuke collage ervan maken...ja ook dat kost tijd...niet alleen maar het typen ;). Dikke knuffels voor jullie girls!

Lots of love from Susan