vrijdag 8 januari 2016

Sewing Floral Blue Friday

Hey girls vandaag een korte blogpost, vanmiddag een dinnetje op bezoek gehad en nu pas tijd om een blogpost te maken. 
Vandaag heb ik dress Floral Blue mee naar mijn werk genomen, vrijdag is vaak een rustigere dag en ik hoopte tijd te hebben om de knoopsluiting dicht te naaien van deze doorknoopjurk. 


Vandaag heb ik ook een doorknoopjurk aan maar dan van dit seizoen Dress Ollie Green, Floral Blue is van het zomerseizoen. Ik scoorde hem in de sale bij Holy Cow, online maar ze hebben ook een stenen winkel in Deventer. 
De Ollie jurken zijn wel weer gewoon dichtgenaaid hoor ;). 


Ik spelde de jurk goed vast en toen hupsakee onder het naaimachine, ik ben tevreden, geen inkijkgaatjes meer voor mij. Met zo'n gewelfd lichaam als het mijne zit je daar niet op te wachten (zie foto in de collage). 


Lieverds ik ga er weer vandoor, bedankt voor al jullie reacties op de Lucky Tante Betsy girl blogpost. 
Melanie gaat de kadobon bewaren tot de voorjaars/zomercollectie ;). 
Dus we moeten nog een hele tijd geduld hebben, die zal er denkelijk pas eind maart, begin april zijn. Weet je wat ik laat jullie een foto zien die Mevrouw Janne (stenen winkel in Enschede) een tijd geleden al deelde, kunnen jullie alvast genieten van een voorproefje ;). 

Lots of love from Susan