vrijdag 8 januari 2016

Sewing Floral Blue Friday

Hey girls vandaag een korte blogpost, vanmiddag een dinnetje op bezoek gehad en nu pas tijd om een blogpost te maken. 
Vandaag heb ik dress Floral Blue mee naar mijn werk genomen, vrijdag is vaak een rustigere dag en ik hoopte tijd te hebben om de knoopsluiting dicht te naaien van deze doorknoopjurk. 


Vandaag heb ik ook een doorknoopjurk aan maar dan van dit seizoen Dress Ollie Green, Floral Blue is van het zomerseizoen. Ik scoorde hem in de sale bij Holy Cow, online maar ze hebben ook een stenen winkel in Deventer. 
De Ollie jurken zijn wel weer gewoon dichtgenaaid hoor ;). 


Ik spelde de jurk goed vast en toen hupsakee onder het naaimachine, ik ben tevreden, geen inkijkgaatjes meer voor mij. Met zo'n gewelfd lichaam als het mijne zit je daar niet op te wachten (zie foto in de collage). 


Lieverds ik ga er weer vandoor, bedankt voor al jullie reacties op de Lucky Tante Betsy girl blogpost. 
Melanie gaat de kadobon bewaren tot de voorjaars/zomercollectie ;). 
Dus we moeten nog een hele tijd geduld hebben, die zal er denkelijk pas eind maart, begin april zijn. Weet je wat ik laat jullie een foto zien die Mevrouw Janne (stenen winkel in Enschede) een tijd geleden al deelde, kunnen jullie alvast genieten van een voorproefje ;). 

Lots of love from Susan

5 opmerkingen:

  1. Oei, die holy cow winkel had ik eerder moeten weten. Daar hebben ze het jurkje dat ik wilde nog wel in mijn maat, en goedkoper ook... Aaahhh. Maarja.. Nu heel gelukkig met een ander tante betsy jurkje.
    Sinds de zomer tante betsy ontdekt en trotse bezitter van 2 jurkjes. Nu weer sparen. Van de week je Blog ontdekt, erg leuk om te lezen en de foto's te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lucky Melanie! Leuk hoor. Dit ziet er allemaal leuk uit zeg.. Lekker fleurig. Ik ben normaal niet zo van het groen, maar hiervoor zou ik zomaar een uitzondering kunnen maken. :) Die blauwe met witte bloemetjes is ook tof! Fijn weekend meis, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat je zelf de jurken kunt verstellen - dat moet je mij niet laten doen: hou je geen jurk meer over! Ik was laatst bij Holy Cow- helaas alleen nog ienieminie maatjes & maar vast uitzoeken uit het rek wat ik wil gaan scoren van TB! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie al wat mooie printjes hangen. Jammer dat Tante Betsy altijd (relatief) laat is met de nieuwe collectie. Dat wordt nog even geduldig afwachten :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat Tante snel komt met de nieuwe collectie want ik zie al wat leuks hangen :-)En heb me voorgenomen dit keer niet zo lang te treuzelen anders grijp ik weer mis. ;-)
    Wat een leuk printje heeft deze jurk,had dat nog niet gezien.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.