zaterdag 2 januari 2016

My OOTD's Saturday

Hey girls vandaag even wat OOTD's van mij van de afgelopen dagen. 


Vandaag draag ik Tante Betsy Dress Trixie gecombineerd met een blauw hoodievest van een oudere collectie. Een petrol panty (nu legging ;)) van Sokken-online.nl en mijn groene Sendra laarzen. 
Oh ja en mijn winterjas...ik dacht laat ik eens even showen hoe ik er buiten bij loop ;). Ik ging boodschappen doen...

Ik droeg gisteren ( en eergisteren ;)) Dress Tika Black, zo'n geweldige jurk dat ik hem nog een dag droeg :D. De ene dag met mijn zwarte cowboylaarzen en gisteren met mijn groene Sendra laarzen ;). Gistern droeg ik er mijn zwarte hoodievest bij en eergisteren mijn roze hoodie vest. Ze zijn van oudere collecties van Tante Betsy en ik duim heel hard dat ze weer in de collectie komen. Heb er geen foto's van gemaakt, maar zijn wel al eerder te zien in foto's van mij. 


Van de week droeg ik deze vrolijke Tante Betsy doorknoopjurk uit een oudere collectie van Tante Betsy gecombineerd met een roze top met lange mouwen. Ik kreeg een vraag van Floor waar ik ze vandaan heb, ik heb die ooit eens in een tweedehands winkel gekocht. Misschien kunnen jullie een tip geven waar die te kopen...


Lots of love from Susan