zaterdag 2 januari 2016

My OOTD's Saturday

Hey girls vandaag even wat OOTD's van mij van de afgelopen dagen. 


Vandaag draag ik Tante Betsy Dress Trixie gecombineerd met een blauw hoodievest van een oudere collectie. Een petrol panty (nu legging ;)) van Sokken-online.nl en mijn groene Sendra laarzen. 
Oh ja en mijn winterjas...ik dacht laat ik eens even showen hoe ik er buiten bij loop ;). Ik ging boodschappen doen...

Ik droeg gisteren ( en eergisteren ;)) Dress Tika Black, zo'n geweldige jurk dat ik hem nog een dag droeg :D. De ene dag met mijn zwarte cowboylaarzen en gisteren met mijn groene Sendra laarzen ;). Gistern droeg ik er mijn zwarte hoodievest bij en eergisteren mijn roze hoodie vest. Ze zijn van oudere collecties van Tante Betsy en ik duim heel hard dat ze weer in de collectie komen. Heb er geen foto's van gemaakt, maar zijn wel al eerder te zien in foto's van mij. 


Van de week droeg ik deze vrolijke Tante Betsy doorknoopjurk uit een oudere collectie van Tante Betsy gecombineerd met een roze top met lange mouwen. Ik kreeg een vraag van Floor waar ik ze vandaan heb, ik heb die ooit eens in een tweedehands winkel gekocht. Misschien kunnen jullie een tip geven waar die te kopen...


Lots of love from Susan

12 opmerkingen:

  1. Ziet er weer op en top geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is iedere dag een feestje in een Tante Betsy jurk :D. Knuff!

      Verwijderen
  2. De top met lange mouwen kun je afentoe kopen bij het Kruidvat (Anni Rolfie geloof ik) in allerlei kleuren! Ik heb er heel veel en ze kosten niet veel en houden zich goed. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja natuurlijk! Floor ik hoop dat je wat met de tops kunt ;). Dankjewel lieverd. Knuff!

      Verwijderen
  3. Mooie foto's weer Susan. Top om ze om in echt bij iemand te zien. Ik twijfel nog heel erg welke jurk ik zal bestellen bij Tante Betsy. Ik vind Tika black je erg goed staan. Misschien moet ik die maar bestellen? Mmm, ik ga er nog maar een nachtje over slapen hihi.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa zo'n fijn model en ik vind de print ook superrrr <3. Ben benieuwd! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Jaaa... Pretty Tika Black is ook onderweg naar mij, tralalalalaaa!
    Leuk om hem hier terug te zien, dankjewel!
    Slippely heeft long sleeves in maar liefst 56 kleuren!
    Pantalone verkoopt ze (o.a.)
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa yesss zo'n leuke jurk! Good choice hij zal je prachtig staan! Dikke knuffels! En bedankt voor je input voor Floor :).

      Verwijderen
  5. Nou ik Trixi weer ziet gaat het toch weer kriebelen ..:-) Hoewel ik weet dat ie mij te kort is en de hals niet zo mooi viel, maar hij is zo leuk !
    Die roze laarzen met die rozen zijn errug leuk, nu zie ik ze pas goed hoe leuk.

    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhh maar Anita met dezelfde print zou dan een betere keuze zijn lieverd die is ook zo mooiii en is qua lengte langer als ik het goed heb. Knuff!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.