zondag 24 januari 2016

Bibi (and Mia) Black Sunday

Hey girls ik heb vandaag mijn allernieuwste Tante Betsy jurk aan, Bibi Black :D. 
Oh wat hou ik van het printje op die Bibi (en ook Mia) jurken, een heerlijk vrolijk bloemetjes patroon die de jurk helemaal opfleurt. 
Ik heb dezelfde jurk ook in het rood, dat was mijn allereerste Tante Betsy jurk van dit seizoen. 


Ik ben eens even gaan zoeken naar nog meer foto's van andere Tante Betsy girls en heb er een collage van gemaakt. 
Kijken jullie mee?! Als allereerst het model van Tante Betsy zelf in de Bibi Black jurk, ik begin nu wel even te twijfelen of het de juiste jurk is (maar ga de collage niet meer aanpassen ;)). 

Eronder Anique in haar Bibi Black

Bovenaan in het midden ben ik weer in de Mia Black, die ik paste bij Pantalone in Eindhoven, ik kocht uiteindelijk de Trixie jurk. 

Dan hebben we nog een foto van kortbij van Instagrammer Saskia_saarenmien

Daaronder Desiree met een leuke collage, was haar inzending voor de eerste Tante Betsy Give Away Wednesday

Boven rechts hebben we Hilde die de Mia Black ook pas in haar bezit heeft. 

En beneden ben ik dan in mijn nieuwe Bibi Black, gecombineerd met een petrol Apollo panty van mijn sponsor Sokken-online.nl, mijn 'nieuwe' blauwe Sendra laarzen en mijn eigengemaakte ketting met classic mini cooper eraan :). 
Oh ja het viel me op dat hij niet zo'n mooie foto's maakt, maar wat blijkt ik heb zo'n glazen glasbeschermer en die veroorzaakt slechtere foto's...dus toch maar op zoek naar een andere oplossing. 


Lieverds heb een fijne zondag! Ik post deze blogpost al vroeg, zal er de rest van de dag niets van komen... Dikke dankjewel knuffels voor jullie reacties, ik lees ze allemaal, maar erop reageren lukt op dit moment gewoonweg niet. 
Ik zag tussen mijn foto's nog meer Bibi black foto's, Bianca heeft er eentje...maar had mijn collage reeds gemaakt ;). 

Lots of love from Susan