zaterdag 30 januari 2016

Tante Betsy Saturday Give Away

Jaaaa daar is ie dan, dé Tante Betsy Saturday Give Away met weer een hele mooie prijs waar je kans op maakt. 
Een Tante Betsy kadobon ter waarde van €50 yeahhh!


Tante Betsy dress Twiggy Green is verkocht en dit was de opbrengst (nou ja €49, maar daar maken we natuurlijk een rond bedrag van ;)). Ik hoop dat Angela de nieuwe eigenaresse er heel veel plezier van gaat hebben. 
Ik vond het zelf ook een pracht jurk, maar heb deze al in Pepita Green waar ik heel happy mee ben. 


Oh ja girls dit weekend de laatste kans om bij Tante Betsy in de webshop nog een jurkje voor een lage prijs te scoren, ik zag toch echt nog diverse jurkjes in meerdere maten...zoals de Pepita Green, Ollie Green, Spoonflower Black, Love The Forrest Mint...


Okay daar gaan we dan, hoe doe je mee?
*Laat als allereerste hier onder deze blogpost een reactie achter dat je graag mee doet en hoe je me volgt.
*Ga dan lekker aan de slag met een foto van je Tante Betsy outfit, een gewone foto is goed (je mag er helemaal op staan, maar een gedeelte is ook goed), maar je mag je ook creatief uitleven. Stuur deze naar mijn emailadres 365happytantebetsydresses(apestaartje)gmail.com
*Je kunt tót valentijnsdag mee doen, de uitslag maak ik bekend op 14 februari in de namiddag/avond. 


Dat was het!
Máár je kunt nog extra kansen krijgen, door actief volger te zijn...dus regelmatig hier een reactie achterlaten op mijn blog. 
Én door deze winactie te delen, op Facebook (deel het bericht dat ik op mijn Facebook pagina plaats openbaar op je profiel), op Instagram (zet de tag #tantebetsysaturdaygiveaway en @365happytantebetsydresses) deel je de afbeelding van de actie (niet van je foto waar je mee deelneemt ;)). 

Let op! Een like of reactie achterlaten op Facebook of Instagram geldt niet als deelname. 
Succes girls!

Lots of love from Susan