maandag 2 oktober 2017

Happy Tante Betsy photo plog


Hey girls vandaag hebben we een uitstapje waar ik al maanden naar uit kijk.
Ik kreeg er in juni al een uitnodiging voor toen we op vakantie waren in Ierland, maar de dames waren daarna druk. 
Maar vandaag is het dan zover, als ik dit typ zijn we onderweg naaaaar Arnhem!


De tas met proviand is goed gevuld, ik nam me vanmorgen wel de tijd om broodjes te smeren, ontbijten doen we wel onderweg. 
Manlief heeft speciaal vrij gepakt om samen met mij mee te gaan, maar we moeten wel nog even een omweg maken via Boxtel voor zijn werk. 


Vandaag maak ik een foto plog, met wat foto momenten door de dag heen. Zo kunnen jullie toch meegenieten, maar zonder dat ik achteraf een heel verslag hoef te typen. 
We hebben maar één afspraak in Arnhem, maar stiekem hoop ik drie adressen aan te kunnen doen, we gaan het zien. 


Vandaag heb ik weer een zippie aan, Dress Sporty Cherry Blossom Black met dezelfde combinatie als gisteren. Alleen heb ik er vandaag een Urban Hippies Peony armband bij aan. 


We hebben wel even een oefening in geduld gehad want er was file voor Eindhoven. Maar okay even tijd om een selfie te maken van ons tweetjes. Nou ja twee selfies whahaha...


De rest van de dag ben ik te druk geweest om aan deze foto plog te werken...qua tekst dan...foto's heb ik natuurlijk wel gemaakt ;). 



Zal ik dan maar vertellen wat we zijn gaan doen? Zekers weten als ik dat vertel dan had je met liefde willen ruilen met mijn man whahaha, die vandaag soms verplicht fotograaf moest zijn hihi. 


Ik heb vandaag de nieuwe Tante Betsy zomercollectie mogen bewonderen, de Spring Summer 2018 collectie oftewel SS2018. 


Ik had verwacht dat ik zou rondstuiteren door de showroom, maar ik heb me best goed in kunnen houden. Ik heb gezien welke jurkjes aan het begin van 2018 worden uitgeleverd, de tweede lichting en de derde lichting en wow wat komen er enorm veel prachtige jurkjes aan. Maar natuurlijk ook tops en rokken en ook bomberjacks, hoodies en vestjes. 


Ik ben nu eenmaal verliefd op de jurkjes van Tante Betsy en ik heb me daar op geconcentreerd. 



Daarna gingen we op bezoek bij Tante Betsy verkooppunt Eigen Stijl. 
Wow wat een grote winkel en wat is er veel keus.
Ik kan er niks aan doen maar mijn oog valt natuurlijk alleen maar op de Tante Betsy collectie. 


Dat is mijn liefde, daar word ik blij van...ik plukte een heel aantal jurkjes uit de rekken in mijn maat. En natuurlijk combineerde ik ze met die gave Clumpy's laarzen. Verslag volgt op een later moment ;). 



Maar wat zat er in de Tante Betsy tas die ik mee naar huis nam...nee geen Tante Betsy jurkjes, maar een Danefae Softshell jas met polkadots!



We bezochten ook nog even Eigen Stijl Kind waar de outlet hangt, daar hingen nog een paar Vera jurkjes van de zomercollectie en wat denim hoodies voor de helft van de nieuwprijs. 



Ik zag ook nog mooie schoenen en gave cowboyboots voor de helft.
En maakte een foto van de verkoopster (oh sorry ik ben je naam vergeten) die ook groot Tante Betsy fan is. 


Daarna gingen we ook nog even bij Tante Betsy op bezoek, alleen was de vogel al weer gevlogen. Maar ik genoot van al die rekken vol met Tante Betsy items, zo leuk om daar even langs te lopen en te zien wat er nog allemaal in de rekken ligt...walhalla is dat daar. 



Rechterhand Anita moest verplicht even mee op de foto, wat staat dress Bessie Pieper haar mooi. En wat was het leuk om de dames weer even te spreken, die hard achter de schermen werken. 


Oh ben ik helemaal vergeten een foto te maken van ons Mc Donalds menu whahaha, we zijn alweer op de terugweg als ik dit allemaal typ. Ik ga nu foto's ertussen plaatsen en dan de blogpost in de planning zetten. Zodat als we thuis komen er nog tijd is om quality time te hebben met manlief. 

Lots of love from Susan