vrijdag 29 januari 2016

Be yourself Friday


Ja girls ik heb toch echt weer eens iets wat ik met jullie delen wil. Nu eens kijken of ik dat wat ik wil zeggen, er fatsoenlijk uit komt ;).

Ik lees wel eens in de jurkjes groep dat bijvoorbeeld manlief of de kids een bepaalde jurk niets vinden en dat de dames zich daardoor laten leiden. 

Ik snap dat jullie gevoelig zijn voor de mening van anderen, en misschien nog wel het meest met die van je partner, ouders, kids. 

Maar ik denk zelf dat jij de beste graadmeter bent....Waar voel jij je er happy in? Wat staat jou en je lijf mooi? Dat weet je vaak als de beste. 

Ben je een klassiek type of bijvoorbeeld een romantisch type of misschien wel iemand die je niet in een vakje kunt stoppen en gewoon allerlei stijlen kan dragen en ook staat.  



Ik ben zo iemand die je niet in een vakje kunt stoppen, vroeger (voor dat ik Tante Betsy leerde kennen) droeg de ene keer een gothic look en de andere keer een romantische look, al naar gelang mijn stemming. 

Als ik me niet happy voelde en al tig combinaties had aangetrokken en ook al weer had uitgedaan, kon ik het beste mijn lievelingsjeans nemen en een zwarte top, dan zat ik altijd goed. 

Nu grijp ik gewoon naar een roze Tante Betsy jurkje als ik me niet zo happy voel, en natuurlijk draag ik die ook als ik me wel happy voel ;). 

Zo droeg ik vroeger allerlei stijlen (zie de foto's hieronder, van de afgelopen tien jaar...vind er niet zoveel want vóór Tante Betsy ging ik niet vaak op de foto ;)) en nu nog steeds, omdat ik ook Tante Betsy jurkjes heb van oudere collecties, kan ik lekker alle kanten op. 


Maar even terug dus maar wat anderen van je vinden, ik schreef er onlangs al eens over en deelde een wijs verhaal  'volg je eigen mening' http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2016/01/follow-your-own-opinion-saturday.html
Ik heb het geluk dat manlief geen uitgesproken mening heeft, hij vind dat ik moet dragen waar ik me happy in voel, het maakt hem allemaal niks uit. 
Ook niet altijd even leuk want dan krijg je ook geen complimentjes, maar mij boeit dat niet, ik geef mezelf wel complimentjes. 
Ik ben trots op mezelf en vind dat ik er nog goed uit zie voor een 48 jarige vrouw en ja dat doen die jurkjes met me en mijn big smile, mijn positieve manier waarop ik in het leven sta :D. 
Dus girls volg je eigen oordeel, kijk in de spiegel naar wat jou staat...waar jij je happy in voelt. Maar wees niet te streng over jezelf, wees een vriendin voor jezelf! 

Even nog een vrolijke collage die ik maakte voordat ik het verhaal typte ;). 

Lots of love from Susan