zaterdag 16 januari 2016

Tante Betsy Family Saturday

Hey girls vandaag ga ik eens wat familiefotootjes plaatsen van jullie girls en ook eentje van mijn girl :D. 


Ik ben door de tijd al heel wat leuke foto's tegengekomen en wil die lieve foto's graag met jullie delen. Als het goed is heb ik van iedereen toestemming (vraag ik altijd voordat ik een foto opsla), anders hoor ik het graag. 

Bovenste rij vlnr

Brigitte (in Dress Twiggy Blue) deelde onlangs een lieve foto samen met haar kleinzoon. 

Jennekeskitchen draagt hier een Mathilde Blue (zomercollectie 2015)...'selfie time met de liefste' staat er bij de beschrijving...realiseer me dat ze ook een jurkjeszusje is ;) en ze heeft een foodblog zie ik net in haar Instagram profiel https://kookeetdeel.wordpress.com/ 

Ellinrips met haar zoontje, ze draagt een doorknoopjurkje van de zomercollectie 2015. 

Op de middelste rij, vlnr

Neeltje samen met haar dochter, Neeltje draagt Dress Love the Forrest Mint. 

Petra samen met dochterlief, in een roze jurkje van de collectie 2014. 

Esther met een heerlijke vakantie foto samen met haar kids. Esther draagt een jurkje van de zomercollectie 2015 dat ze scoorde in de sale bij Tante Betsy. 

Beneden in het negenluik vlnr

Thea deelde deze foto samen met haar dochters, ze heeft Dress Bibi Green aan. 

Karin met haar nichtje (foto is al een aantal jaartjes oud) allebei in een vogeltjes jurk van een oude collectie van Tante Betsy. 

En last but not least een foto samen met dochterlief, ik draag Dress Bibi Red :). 

Een fijn weekend gewenst lieverds!

Lots of love from Susan