donderdag 14 januari 2016

OOTD Trixie Thursday

Hey girls manlief is al thuisgekomen (ik typte dit alweer een half uur geleden en zit nu in de auto ;)) en we gaan zo op pad en dus ook naar Duitsland dus ik ga er een vliegensvlugge blogpost van maken. 
Ik ga er dan maar een OOTD Thursday van maken ;). 


Vandaag heb ik dress Trixie aan en heb de boel opgepimpt met lekker veel knalroze, want zoals jullie inmiddels wel weten ik moet knallen :D. Dus hupsakee vanmorgen knalroze legging aan, mijn knalroze laarzen erbij en mijn knalroze Tante Betsy hoodie. 


Inmiddels wel de knalroze laarzen verruild voor een paar blauwe Sendra laarzen die ik vandaag kreeg geleverd (scoorde ze op MP ;)). Zo blij dat ik eindelijk een paar blauwe cowboylaarzen heb die me passen (met de kerst scoorde ik ook een paar sendra's en die waren veel te klein...en even daarvoor een ander paar blauwe en ook die waren te klein...ja in laarzen heb ik nog wel eens miskopen hihi, maar och ja daar hebben we marktplaats voor). 


Ik ga nog een paar foto's zoeken van Tante Betsy girls in hetzelfde jurkje. Esther heeft er eentje weet ik en Anique geloof ik...zoefff!
Oh ik vond er nog meer, maar de meesten staan op mijn iPad en dus als een gek een collage gemaakt en dus geen grote foto's...

Lots of love from Susan