donderdag 14 januari 2016

OOTD Trixie Thursday

Hey girls manlief is al thuisgekomen (ik typte dit alweer een half uur geleden en zit nu in de auto ;)) en we gaan zo op pad en dus ook naar Duitsland dus ik ga er een vliegensvlugge blogpost van maken. 
Ik ga er dan maar een OOTD Thursday van maken ;). 


Vandaag heb ik dress Trixie aan en heb de boel opgepimpt met lekker veel knalroze, want zoals jullie inmiddels wel weten ik moet knallen :D. Dus hupsakee vanmorgen knalroze legging aan, mijn knalroze laarzen erbij en mijn knalroze Tante Betsy hoodie. 


Inmiddels wel de knalroze laarzen verruild voor een paar blauwe Sendra laarzen die ik vandaag kreeg geleverd (scoorde ze op MP ;)). Zo blij dat ik eindelijk een paar blauwe cowboylaarzen heb die me passen (met de kerst scoorde ik ook een paar sendra's en die waren veel te klein...en even daarvoor een ander paar blauwe en ook die waren te klein...ja in laarzen heb ik nog wel eens miskopen hihi, maar och ja daar hebben we marktplaats voor). 


Ik ga nog een paar foto's zoeken van Tante Betsy girls in hetzelfde jurkje. Esther heeft er eentje weet ik en Anique geloof ik...zoefff!
Oh ik vond er nog meer, maar de meesten staan op mijn iPad en dus als een gek een collage gemaakt en dus geen grote foto's...

Lots of love from Susan

12 opmerkingen:

  1. Geweldig jurkje is het! Draag hem zelf ook graag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja wow girl en hij staat je fantastisch! Je zou zo model kunnen zijn van Tante Betsy :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Tof jurkje, misschien moet ik ook eens zo'n jurkje proberen ;-) Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jou zag ik eens in een prachtige Zippie jurk van Tante Betsy!
      Ik denk dat je heel goed je gevoel moet volgen van wat bij je past qua prints enzo.
      Het is zo belangrijk dat je kleding uitzoekt die bij je past, heb dat nu ook gezien bij sommige jurkjes zusjes die toch meer romantisch zijn en zich uiteindelijk niet zo happy voelen bij bepaalde Tante Betsy jurkjes.
      Als je eens kans hebt om er eens een paar te gaan passen zou ik dat zeker doen.
      Op de pagina van Tante Betsy kun je kijken of er een stenen winkel bij je in de buurt is http://www.tantebetsy.com/nl/verkooppunten
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Leuk om hetzelfde jurkje
    bij zoveel verschillende mensen te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk is dat hè. Allemaal andere types en anders gecombineerd, vind het ook zo fijn dat ik de foto's mag delen en jullie zo nog beter zien hoe bepaalde jurkjes staan. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Mazzelaar met je laarzen....Ik blijf zoeken!! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hèhè eindelijk een paar gevonden (drie paar blauwe laarzen verder ;)). Helemaal happy mee! Succes lieverd! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Het knalt weer van het scherm af - heerlijk ! Ps. wat doe je in Duitsland - lees het vaker bij je !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja leuk hè. Ennuh wij gaan in Duitsland uiteten in een kleine Imbisstube, komen er al jaren en zijn kind aan huis. Zo lekker eten en altijd wat te doen, wij genieten er van en zo kun je toch met weinig geld lekker gaan uiteten :D en hebben we een gezellig avondje uit (zijn onze enige avondjes uit hihi). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Héle mooie blauwe laarzen zeg!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja love them<3. Zijn zo mooi en heerlijk stoer en ze passen yeahhh! Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.