dinsdag 12 januari 2016

Urban Hippies Hip Pocket Tuesday

Hey girls vandaag wil ik weer eens even mijn sponsor Urban Hippies onder de aandacht brengen. 
Ik maakte er al eens eerder een blogpost over, maar nu heb ik toch wel een hele bijzondere gelegenheid. 
Femke van Urban Hippies blogde namelijk over mij. Ik had het eerst helemaal niet in de gaten, ze had me al getagd op Facebook http://www.facebook.com/urbanhippies, maar ik zag niet wat ze bedoelde. 


Vandaag ging ik kijken, ik zat voor de verandering eens aan mijn pc en ik klikte op de link http://blog.urbanhippies.nl/, die ze me per mail had gestuurd en hupsakee daar zie ik opeens mezelf staan whahaha :). 
Als je op deze link klikt kun je het artikel gaan lezen http://www.urbanhippies.nl/blog/socialmedia/blogs/


Zo grappig om opeens jezelf tegen te komen op een blog, nu weet ik hoe jullie je voelen ;) hihihi. 
Op Facebook vroeg ik van de week aan de jurkjes zusjes of er 'zusjes' waren die een hip pocket hebben van Urban Hippies en er samen met hun Tante Betsy jurkje een foto zouden willen maken. Sylvia gaf meteen gehoor aan de oproep en ging voor me op de foto (ik maakte er net een collage van). 
Zoals je ziet heeft ze er zelfs drie! Een groene bij haar dress Ollie Blue, een rode bij haar dress Love the Forrest Black en een gele op een zwarte zippie jurk (als ik dat goed zie...correct me if I'm wrong Sylvia ;)). 


Ik maakte net ook eenzelfde collage van mezelf, zodat ik er een leuke totaal collage van kon maken, bovenaan in deze blogpost te zien. 
Mijn Pepita Green jurk met mijn blauwe Hip Pocket, Tika Black had ik aan met mijn rode hip pocket om toen ik een kijkje ging nemen bij Serious Request en weer de blauwe hip pocket om bij mijn Ollie Blue jurk terwijl ik trots naast het door mij genaaide corset sta op mijn werk. 
De hip pocket dient voor mij zoals een broekzak dient, mijn mobiele zit er in en wat zakdoekjes, meer niet. Mijn tas kan ik namelijk niet bij de hand hebben en op deze manier is het wel handig om tijdens werktijd vrij te bewegen en toch m'n mobiele bij de hand te hebben. Thuis eigenlijk net zo, nu hoef ik niet meer constant mijn mobiele overal mee naar toe te nemen waar ik loop, hij zit in het tasje om mijn middel! En door de makkelijke sluiting is hij ook snel genoeg open als de telefoon gaat ;). 


Gaan jullie eens een kijkje nemen bij Urban Hippies, ze verkoopt natuurlijk niet alleen Hip Pockets, ze verkoopt ook die leuke vilten roosjes die je ook vaak bij leuke jurkjes winkels tegen komt, leren roosjes armbandjes en andere leuke sieraden en tassen http://www.urbanhippies.nl/ 
Oh wat ziet mijn oog nu ik de collage hieronder maak van foto's op haar Facebook pagina...er is Sale! Als je het Facebookbericht deelt en dit aangeeft bij je bestelling krijg je €5 terug gestort! http://www.facebook.com/urbanhippies



In de webversie van mijn blog kun je ook altijd doorklikken als je op de banner klikt. Lees je mijn blog altijd via je mobiele, kijk dan helemaal onderaan in de blogpost en klik op  'internetversie weergeven' vlak boven mijn 'About Me' foto. Ik zie dat het tijd wordt om mijn blogprofiel foto te gaan veranderen naar een Tante Betsy foto ;). 


Lots of love from Susan