zondag 17 januari 2016

What to write about Sunday


Oh girls soms weet ik echt niet wat te delen, nou ja heb genoeg foto's om te delen maar daar hoort dan tekst bij wie het is en welke jurk enzovoort en soms heb ik daar geen tijd voor of gewoon even geen zin in omdat mijn hoofd er niet naar staat. Zoals nu ik sta naar Netflix te kijken, Orange is the new black in mijn Tika Black :). En wil gewoon verder strijken en moet zo ook nog wat op tafel zetten...maar er moet ook een blogpost komen want daar heb ik nu eenmaal zelf voor gekozen, 365 days of happy Tante Betsy dresses...


Oh weet je wat, ik weet al waar ik het over ga hebben. Onlangs kreeg ik op Facebook een reactie van een collegaatje nav het artikel dat Femke van Urban Hippies over me schreef...dat dat wel weer twee jurken zou opleveren...
Ik kan er niks aan doen, maar denk dan op zo'n moment what the fuck...begrijp me niet verkeerd het is een lief collegaatje hoor. Maar mensen begrijpen soms niet hoeveel tijd erin gaat zitten om een blog te onderhouden. Ik ben er iedere dag minstens een uur tot twee uur mee bezig en soms ook nog wel langer. 


En ja ik heb wel eens een jurk of de laatste tijd ook wel eens meer van Tante Betsy gekregen, maar het grootste gedeelte is nog steeds zelf gekocht. En ook die jurkjes van Tante daar werk ik hard voor.
Het is gewoon een passie van me, ik ben gewoon stapelverliefd op die jurkjes, ik word er happy van, ze staan me mooi en die passie, die liefde die schreeuw ik van de daken af en deel ik gewoon graag met jullie. 


Zo fijn om jullie reacties te lezen, om te lezen hoe blij jullie van die jurkjes worden, te zien hoe goed ze jullie staan. Dat doet me goed, daar word ik happy van. 
En ik verheug me met jullie op de zomercollectie, maar geniet ook heel hard van deze collectie. Ook al heb ik vandaag een zwarte jurk aan...die bloemetjes zucht daar word ik happy van...mijn rode legging van Sokken-online met mijn rode Sendra laarzen...ja daar word ik happy van. 
Ik zal ook happy zijn als ik die strijk achter de rug heb (zijn manlief zijn tshirts en wat broeken, mijn Tante Betsy jurkjes strijk ik nooit ;))...en als ik dadelijk wat gegeten heb en op de bank kan ploffen...


Okay girls ik ga ervandoor, manlief liet al weten dat hij honger heeft en ik heb dat ook...nu nog wat foto's erbij zoeken en een leuke collage ervan maken...ja ook dat kost tijd...niet alleen maar het typen ;). Dikke knuffels voor jullie girls!

Lots of love from Susan

18 opmerkingen:

  1. Je verdient het hoor! Je maakt mijn dag elke keer weer blij met je posts. En ja, er zitten alweer 2 jurkjes in mijn mandje, dus al jouw bloggen is ook niet voor niks. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat liefff :). Ja ik doe het ook met liefde hoor en vind het super dat jullie er ook blij van worden. Ik word ook blij van jouw/jullie foto's...voor mij ook en feestje hoor om naar te kijken en te mogen delen. Oh alweer twee jurkjes in je mandje hihi, ben je nog aan het dralen in de winkel of moet je nog wachten tot je je geld gevonden hebt? Hihihi. Op sommige momenten sjees ik echt met die winkelwagen, dat mandje naar de kassa :D whahaha. Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. hildestolk@hotmail.com18 januari 2016 om 19:55

      Nou, ik had er 2 besteld, die komen morgen. Dus die andere 2 mogen pas als ik eerst weer wat geld binnen breng...haha

      Verwijderen
  2. Die kledingkast...wat een snoepwinkel! Verder herkenbaar hoor, huishouden, koken enz. Het gaat allemaal niet vanzelf helaas hè. Maar in een vrolijk jurkje de boel schoonmaken is wel veel fijner. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dat is waar in een vrolijke Tante Betsy jurk ziet het leven er meteen leuker uit. Nu is schoonmaken mijn hobbie niet en strijken ook niet, dat laatste eens in de paar maanden...de tshirts waren zich op aan het hopen (maar hij had er nog genoeg hihi), schoonmaken doe ik als het me uitkomt en er de energie voor heb :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Ikke met gemiddeld 2,5 blogpost in de week weet maar ál te goed hoeveel tijd erin gaat zitten. Laat staan als je er elke dag 1 'moet' schrijven, ook als je je grieperig voelt, je huis aan kant wilt hebben, lekker op de bank wilt hangen met Manlief enz. enz. Chapeau meis! Pak dit soort opmerkingen niet te zwaar op hè. En je hoeft aan niemand verantwoording af te leggen.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb net mijn blogpost nog eens gelezen. Normaal lees ik die nog eens heel goed door, maar een knorrende maag en vermoeide voeten riepen om het leveren van een blogpost. Ja het komt toch wel over als verdediging, maar het ging mij er meer om om eens te laten zien dat er meer bij komt kijken dan af en toe wat 'gratis' te krijgen.
      Ja jij weet dat er heel wat werk bij komt kijken, jij maakt super mooie foto's en met die kleine doerakken van jou heb je ook heel wat te stellen die halen de gekste capriolen uit...verzin dat maar eens en voer het dan ook nog allemaal uit. Chapeau!
      En je komt ook altijd trouw een bericht achterlaten terwijl ik er soms gewoonweg niet meer aan toe kom. Dikke knuffels daarvoor en gewoon voor wie je bent! Knuff!

      Verwijderen
    2. Soms... Is het goed om iets zomaar de ether in te slingeren :-)) Om je frustraties een keer lekker te ventileren... Om zelf al schrijvend dingen meer op een rijtje te krijgen en... Om mensen tot nadenken te stemmen :-))
      Enneh... Dankjewel lieverd! xxxx

      Verwijderen
  4. Lieverd je hoeft je niet te verdedigen - het zegt iets over een ander ! Ik had gister op de Facebook pagina mij ook verdedigt n.a.v een opmerking & daar reageerde weer anderen op dat ik mij niet hoef te verdedigen - en toen had ik ook zo iets van : yes !! Dat hoeft ook niet. Jij maakt er iedere keer weer wat moois van - en al zou je er 10 minuten mee bezig zijn -- leg naast je neer & geniet maar van al het moois wat jou oplevert ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi dat had ik ook gelezen en vond net dat je dat heel netjes had geschreven zonder dat je je verdedigde. Over deze blogpost heb ik niet nagedacht het kwam er al typend uit en zonder echt na te lezen, heb ik me gestort op foto's bij het verhaal zoeken en hupsakee de ether in gegooid hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Oh, een blog bijhouden kost inderdaad veel tijd. Lekker die opmerking er links in en rechts uit laten gaan. schijt hebben en lekker door gaan. We lezen allen met plezier je blogs en dat je er af en toe wat leuks aan over houdt van de sponsoren, bewijst dat iedereen je inzet waardeert. Ga vooral door en stoor je niet aan de rest.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is waar lieverd en weet je waar ik het ook voor doe, voor jullie! Als ik leuke sponsors heb die happy worden van extra omzet, dan kan ik weer een leuke winactie voor jullie regelen. Dus eigenlijk is het voor iedereen een win win situatie :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Ik geniet iedere keer weer van je blogjes en ben altijd zo benieuwd wat je er van gemaakt heb.
    Maar doe het alleen als je er plezier van heb, want niks MOET, nou én als je 's een dag of wat overslaat het is tenslotte je eigen blog :-)
    Lfs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is lief lieverd ja maar ik heb hier zelf voor gekozen om iedere dag te bloggen en dat ga ik ook doen. Hoe ik dat ga doen als ik straks een keer op vakantie ben zie ik dan wel weer... En is ook niet dat het moet hoor, ik doe het met liefde. Oh ik voel al reagerend een nieuwe blogpost op borrelen. Dadelijk al schrijven ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. En waarschijnlijk bedoelde ze het ook niet eens rot :) Juist leuk toch, als het zo gaat. Jij bent laaiend enthousiast over de jurkjes en daar blog je over en Femke vind het leuk dat je over haar jurkjes blogt en bedankt je daar (af en toe) voor. Of dat nou met een kaartje is of met een jurk... feit is dat jullie er beiden plezier in hebben en daar gaat het toch om. Geen verantwoording, geen verdediging maar gewoon lekker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zo waar, zo zit het ook in elkaar. En nee ze bedoelde het zeker niet rot, ze wil gewoon ook graag een Tante Betsy jurkje. Nou ik ben ook begonnen op MP, daarna bij Tante Betsy in de sale en van de zomer had ze zulke gave jurken daar heb ik me gewoon een van kado gedaan als goedmaker omdat we geen geld hadden om op vakantie te gaan en al onze vrienden wel gingen. Daarna nog eens in de sale en tussendoor natuurlijk via MP en zo heb je ineens een kast vol...wat zeg ik...er is nog plaats genoeg whahaha. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Ik kom graag bij je kijken om te lezen wat je nu weer verzonnen hebt! ;-))
    Ik vind het knap van je, elke dag een post. Dat zou mij niet lukken vanwege tijd en inspiratie. En ik vind het ook altijd erg leuk om bij iedereen te lezen en te reageren. Daar gaat ook tijd in zitten.
    En dan ook nog die collage's die je elke keer maakt, zo knap! laat je niet gek maken. Gewoon lekker doorgaan zolang jij het leuk vind. Want dat is het aller belangrijkste. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).