maandag 23 juli 2018

Waiting for AW2018 Tante Betsy collection



Hey girls vandaag zit ik al zo’n beetje de hele dag in blije afwachting van mijn doos met Tante Betsy jurkjes van de AW2018 wintercollectie
Zaterdag ochtend heb ik de bezorger gemist (ik was te laat beneden toen de deurbel ging) en vandaag moet ik dus heel veel geduld opbrengen. Ondertussen wel wat opgeruimd, jurkjes gewassen...


Achteraf gezien is het ook wel goed geweest dat ik de doos zaterdag nog niet in ontvangst heb kunnen nemen. Want zo heb ik dit weekend quality time kunnen hebben samen met manlief.
In plaats van bezig zijn met Tante Betsy jurkjes en jurkjes-zusjes regelen die samen met mij Live op Facebook willen. 
Het is morgen dan wel 8 weken geleden dat ik mijn bovenarm brak bij een flinke val met mijn fiets, maar een live passessie in mijn eentje gaat het niet worden. Ik kom wel in een jurkje, maar er niet uit whahaha of in ieder geval met heel veel moeite ;).



Ik ging zaterdag ‘vreemd’ en droeg mijn pistolenjurkje van Halsoverkop naar de Magic Fair in Kerkrade bij Kasteel Erenstein. 
Normaal gaan manlief en ik helemaal in kostuum naar een fantasy event, maar deze keer was ik ‘undercover’. 
Mijn arm doet nog niet alles en ik wilde me niet door manlief in een corset laten rijgen (lees persen) en vooral ook niet met dit warme weer.


Vanochtend ging de deurbel en sjeesde ik enthousiast naar de deur en zag in het raam een grote bestelbus...jippie daar is mijn doos...poink poink poink
Maar de bezorger had een grijze zak in zijn handen...oops helemaal vergeten dat ik een Danefae softshell jas besteld had whahaha. 
Wat is hij gaaf en eindelijk heb ik dan toch mijn wishlist jas kunnen scoren, blij mee!
Samen met een paar ZOO Adventure outdoor laarzen ging ik even op de foto. 
Wil je meer weten over de Danefae jassen lees dan de blogpost Happy in the rain with Danefae.


Vanmiddag hoorde ik een bus stoppen...ik ging al in de startblokken...maar het bleek manlief die de garage sleutel kwam ophalen met de werkbus...ik kreeg een snelle kus en weg was hij weer. 
Inmiddels zijn we een paar uur verder en gaat over een uurtje mijn blog online. Ondertussen ben ik wel bezig geweest met mijn WordPress blog, daar gaat dus heel wat tijd in zitten. Heb daar namelijk totaal geen verstand van, maar stap voor stap komen we er wel. 
Ik heb vooralsnog een header gemaakt, maar ik denk wel dat ik die in de loop der tijd ga aanpassen. Voor nu ben ik er blij mee. 


Nou girls ik moet deze blogpost maar in de wijde wereld gaan gooien en realiseer me opeens dat ik de Tante Betsy shops lijst nog moet aanvullen.
Als het goed is komt morgen de nieuwe AW2018 Tante Betsy collectie bij heel veel winkels binnen, check mijn lijst om je uitje te plannen.
Fem te Breda ga ik verwijderen, die is per direct gestopt...ik weet niet of de winkel nog bestaat of dat de winkel alleen gestopt is met Tante Betsy te verkopen. Pretty Nine te Breukelen ga ik ook van mijn lijst afhalen, die hebben geen bestellingen meer gedaan hoorde ik. Flavor in Hengelo bestaat blijkbaar niet meer las ik in een reactie op Facebook, dus die ook verwijderd.



Blue Moon te Doetinchem komt erbij en twee webshops die de kids collectie hebben ingekocht.
Kleingebleven van Tante Betsy girl en jurkjeszusje Eva en Hippe Wolfjes is ook nieuw.
De Tante Betsy mini-girls collectie zal vast ook bij andere verkooppunten te koop gaan zijn die ook kids kleding verkopen zoals SoMuch en Lillefant.
Verder heeft Pinka heeft een nieuwe webshop eigenaresse, Tante Betsy girl en jurkjes zusje Thea.
Volgens mij waren dat de nieuwe toevoegingen die ik dus straks even ga aanpassen op mijn lijst met Tante Betsy verkooppunten. Heb jij nog extra info dan hoor ik het graag.



Lots of love from Susan