vrijdag 27 juli 2018

Do you have AW2018 Tante Betsy shops shopping plans?



Hey girls vandaag heb ik weer vorderingen gemaakt met mijn happy Tante Betsy blog op WordPress. Beetje bij beetje kom ik er wel en ik hoop heel snel die blog online te zetten en daar verder te gaan met bloggen over Tante Betsy en alles wat me bezighoudt. 
Vanochtend nam ik onverwacht vrij, ik stond namelijk anderhalf uur te vroeg voor de deur van mijn werk whahaha (ik was effe vergeten dat ze op vrijdag later beginnen en manlief had me al om 7.20 uur afgezet). Gelukkig snel een bus naar huis kunnen nemen en daarna heerlijk thuis naast de ventilator aan het werk geweest op mijn pc.



Ik ben bezig met de Tante Betsy shops lijst daar te plaatsen en check iedere link. 
Ik kijk of er wellicht inmiddels ook een webshop bij de stenen winkel hoort of dat er nu wel een Tante Betsy pagina is in hun webshop. 
En zo heb ik vandaag dus al bij meerdere Tante Betsy verkooppunten op de Facebook pagina gekeken naar het leuks wat ze ingekocht hebben. Maar ook leuke outfit foto’s die er gedeeld worden. Heerlijk genieten is dat en stiekem gaat daar heel wat tijd in zitten. 
Hier Binnie van SoMuch te Heerenveen die deze foto's van haar in Dress Lola Strawberry deelde op de SoMuch Fashion Facebook pagina.







Zoals deze foto's van Amis Mode te Meppel. Je kunt er in de webwinkel shoppen en natuurlijk ook in de stenen winkel ;). Ze hebben ook een plukje voor de kleine meisjes! Binnenkort meer daarover!








Dus ik ga in deze blogpost weer allerlei foto's delen van de AW2018 wintercollectie, gedeeld door diverse Tante Betsy verkooppunten
Ook altijd leuk als ze zelf outfit foto's maken, zodat je een idee krijgt hoe de jurkjes staan bij verschillende dames. 



Esther winnares van de winactie in samenwerking met Miss Vintage deelde vandaag ook een foto met haar gewonnen Hoodie Long Black in maat XL. Ze is er helemaal blij mee!
Je kunt ze vinden in de webshop van Miss Vintage, en ik zie ook effen Tante Betsy rokjes voor dames die daar van houden of het willen combineren met een leuke vrolijke blouse of met die gave Sporty Jacket Gardenia.





En voor de dames die niks hebben met de drukke printjes van de eerste lichting en wellicht ook niks hebben met de business collectie
Hier een gave foto voor jullie van wat er in de tweede lichting komt, Ziggo Fashion in Sneek deelde deze op hun Facebook pagina.



En bij Ziggo Fashion hebben ze ook effen Tante Besty rokjes, met streep of zonder.



Heb jij nog plannen om te gaan shoppen bij een Tante Betsy verkooppunt? Op mijn Tante Betsy shops lijst kun je kijken of er een verkooppunt in de omgeving zit óf wie weet heb je wel een leuk uitje in de planning staan met diverse Tante Betsy girls.
Of wie weet heb je wel al wat leuks gescoord in een van de vele webshops.
Ik hoop dit weekend verder te werken aan mijn nieuwe blog :) en lekker te relaxen met manlief.



Lots of love from Susan