woensdag 25 juli 2018

AW2018 Tante Betsy collection from XS to 3XL



Hey girls vandaag ga ik nog even lekker door met delen van foto's van de AW2018 wintercollectie die nu te koop is bij heel veel Tante Betsy verkooppunten.
Ik meldde gisteren al dat er enkele verkooppunten verdwenen zijn van mijn Tante Betsy shops lijst die nu helemaal up to date is.
Als er alsnog iets niet klopt dan hoor ik het graag.



Ik probeer ook meteen te inventariseren welke verkooppunten 3XL hebben ingekocht.
En daar heb ik ook jullie hulp bij nodig, ga je naar een verkooppunt of ben je al bij een verkooppunt geweest kijk dan ook eens even of ze ook grote maten hebben ingekocht. Heb je geshopt in een webwinkel en gezien dat ze 3XL hebben laat dat ook weten.
Heb je zelf een verkooppunt dan mag je natuurlijk ook reageren, hier op mijn blog of onder het Facebook bericht.
Ik weet dat er onder de Tante Betsy girls zekers vraag is naar grote maten en dan is het fijn om een overzichtje te hebben.
Ik weet even niet welke maat Patricia heeft die bij Stijl Iconen te Doesburg is geweest om te shoppen, deze Dress Bibi Pixel Rose vind ik haar in ieder geval prachtig staan. 


Tot nu toe weet ik dat webwinkel Pinka, Stijl Iconen te Doesburg, Blue Moon te Doetinchem, Diezijner te Groningen, Kloffieleut te Leens, Tante Pos in Lochem allemaal 3XL hebben ingekocht. 
Ik had nog meer verkooppunten willen checken maar dochterlief en haar vriend kwamen onverwachts op bezoek. En nu is manlief thuis en moet deze blogpost over een uur online zijn. 
Ik zal binnenkort hier nog eens een speciale blogpost aan wijden en hopelijk samen met jullie tips een volledig beeld geven waar je als Plus Size Tante Betsy girl kunt slagen.
Want er zijn vast nog meer winkels die grote maten hebben ingekocht...dus laat het even weten!








Maar ook voor de kleine maatjes is het zoeken waar een verkooppunt is welke XS heeft ingekocht.
Ik zie net dat 38Dresses van XS t/m 3XL heeft.
Daphne was gisteren bij Kado Tante in Culemborg en heeft enkele items gepast. Ik lees nu wel opeens dat ze ze in maat S heeft gepast.







En vandaag was ze bij Wai Wurrie in Zeist en heeft samen met Lianne enkele items gepast.







Oh girls met een beetje geluk heb ik morgen mijn pakket binnen! Of ik morgen al live ga durf ik niet te zeggen...dat is even afhankelijk van hoe laat het pakket aan komt en of er Tante Betsy girls beschikbaar zijn die ook maat L dragen.
Tante is speciaal voor mij een pakket gaan samenstellen, super lief Tante! Dikke dankjewel knuffels voor jou lieverd!
En dan kan ik eindelijk zelf vertellen hoe de jurkjes van deze collectie vallen. 
Ik hoor namelijk verschillende geluiden en check het liever zelf door de taillemaat op te meten en daarnaast ook de oksel tot oksel maat. Voor mij geldt Meten is weten!
De taille plat gemeten komt overeen met de daadwerkelijke maat...op een enkel jurkje na dat een rechter model is. In maat L is dat bijvoorbeeld 41/42 cm plat gemeten en dan weet je dat de jurk op maat valt (de okselwijdte is meestal 47 cm). 





Straks als het Tante Betsy team terug van vakantie is kun je in ieder geval van maat XS t/m maat 3XL bij Tante Betsy in de webshop terecht. Natuurlijk zullen de grote maten en wellicht ook de kleine maten snel uitverkocht zijn.
Zo blijft het toch een beetje exclusief, ook al lijkt het in de Tante Betsy groepen dat iedereen er mee loopt...maar je komt zelden in real life Tante Betsy girls tegen óf je moet in Gelderland wonen waar tig verkooppunten zijn en waar het merk Tante Betsy geboren is ;).

Lots of love from Susan