donderdag 19 juli 2018

Tante Betsy AW2018 Tops and Bottoms


Hey girls dit wordt een blogpost met een race tegen de klok, ik had even geen inspiratie, maar opeens zag ik in mijn Facebook tijdlijn diverse posts van Tante Betsy verkooppunten die wat sneakpeeks hebben gedeeld.
En omdat ik altijd veel aandacht geef aan de jurkjes van Tante Betsy wilde ik laten zien dat er ook leuke rokjes, tops en blouses aan komen. 



Ik ga er niet teveel tekst bij zitten want anders lukt het me niet om de post in 15 minuten klaar te hebben ;). De links naar de winkels volgen op een later moment.
Hierboven foto's die Stijl Iconen Doesburg deelde. Van het gave hertjes rokje met een effen top en het gave wollen vest (komt waarschijnlijk toch pas eind augustus). 

In de Gardenia print komen deze leuke rokjes en ook Sporty jackets. 



Leuk ook om zo'n rokje met een Long Hoodie te combineren. Ze komen ook in het roze en in het blauw. Vandaag trouwens de laatste kans om mee te doen met de winactie ism Miss Vintage!!


Bij Kunstig Kitschwerk zag ik deze combinaties van Blouses en rokjes in de Pixel Rose print







Bij Ly-Lou zag ik dit gave Happy Camper rokje; 





Bij Retro Boutique zag ik volgens mij ook een rokje langskomen, maar wegens tijdgebrek kan ik me daar even niet in verdiepen. 



Pinka deelde dit gave rokje, Skirt Gnome Love. Van die print komen ook blouses.


En in het inkoop filmpje van Diezijner zag ik ook veel rokjes en blouses langskomen. 
Zoals hier de aarbeienprint, Strawberry, waar rokjes en tops in komen.



Alsook bij SoMuch welke in de besloten Tante Betsy groepen is gedeeld...en natuurlijk hebben nog veel meer verkooppunten veel leuks ingekocht. 


Zo nu kunnen de dames die gek zijn op rokjes en tops ook beginnen te stuiteren. In de tweede lichting waar ook het hertjesrokje bij zit komen er ook nog gave items. 
Rokjes en Blouses in de Parkeet print en Retro print.





Lots of love from Susan