woensdag 11 juli 2018

Tante Betsy happiness in Maastricht


Hey girls vandaag waren dochterlief en ik in Maastricht voor ons halfjaarlijkse tandarts bezoek.
Meestal maken we er samen een leuke dag van en gaan we shoppen in de binnenstad van Maastricht. 
Maar ik stelde deze keer voor om erna af te spreken met de familie, mijn ouders en mijn broer, om samen op een terrasje te gaan zitten. 


We besloten om af te spreken bij het Bassin, bij Filmhuis Lumière op het terras aan het water. 
Op de foto zie je mijn broer aan komen lopen. Dochterlief en ik waren er vroeger als de rest van de familie en maakten even een paar foto's. 


Dochterlief maakte een outfit foto van me...
Ik wilde vandaag de Clumpy's model Noor aan doen die ik zaterdag ontving voor mijn blog en koos er een rode mouwloze Tante Betsy jurk bij uit (SS2016).
En daarbij deed ik het rode Tante Betsy vestje Summer Paris Cardigan, zo heerlijk om oude collectie  met nieuwe collectie te combineren. Een combinatie om blij van te worden!


Mijn vader kwam jammergenoeg niet opdagen, die had niet de puf om helemaal tot daar te lopen bleek achteraf (hij heeft geen mobiele dus is op zo'n moment ook niet te bereiken).
Maar verder een geslaagde middag en dochterlief en ik kwamen tegenover de oude Sphinx fabriek, deze leuke muurschildering tegen van het boerenbont motief van Petrus Regout.


Ik ben opgegroeid tegenover het fabrieksterrein van Regout (nu is daar de wijk Ceramique) in stadsdeel Wijck en mijn moeder of vader hebben vast nog wel iets van dit gave servies dat ik ooit hoop over te nemen. 


Op de terugweg maakte ik nog deze gave foto van de Clumpy's, model Noor.
Wat zijn deze Clumpy's mooi en heerlijk comfortabel! 
Gisteren liet ik ze al even zien in een blogpost over de Tante Betsy verkooppunten en Clumpy's; Tante Betsy and Clumpy's a perfect combination
Ik kreeg er al leuke reacties op van diverse Tante Betsy girls die ook fan zijn van Clumpy's of graag een paar willen gaan scoren. 


Nou girls ik ga er weer vandoor, oh ja even een mededeling dat Tante Betsy op vakantie is vanaf vrijdag 20 juli tot en met 5 augustus. Er zullen dan geen bestellingen verzonden worden. 


Hoe het zit met de nieuwe collectie weet ik even niet, normaal zou die deze week al uitgeleverd worden aan de Tante Betsy verkooppunten, maar die is vertraagd. 
Zodra ik meer weet laat ik jullie wat weten, medio augustus zal die te koop zijn bij Tante Betsy in de webshop

Lots of love from Susan