donderdag 12 juli 2018

Tante Betsy business collection and more



Hey girls vandaag heb ik wat ‘dienstmededelingen’ en schrijf ik deze blogpost vanaf mijn Iphone ipv mijn iPad, dus weer even een groter lettertype ;). 
Oh het wordt echt tijd dat ik mijn nieuwe WordPress blog klaar ga krijgen. Ik moet nodig hulp troepen gaan inschakelen, iemand die er verstand van heeft. 


Tante Betsy deelde gisteren al een sneak peek op haar Facebook pagina van de business collectie en vertelde dat die vanaf komende week bij een select aantal Tante Betsy verkooppunten te koop zal zijn. In dé Tante Betsy webshop na hun vakantie.  
Ik zag al meteen enthousiaste reacties van een aantal Tante Betsy girls die blij zijn dat er ook een zakelijke lijn komt, naast al dat kleurrijks. 


Die jurkjes zullen van polyamide zijn las ik. Tante schreef in een reactie ‘niet strijken, snel droog en ready on go’. En natuurlijk heerlijk comfortabel! Niet onbelangrijk!


Natuurlijk heb ik die business collectie ook zien hangen in de showroom, maar ik ben nu eenmaal een meisje dat van knalkleuren houdt en gekke printjes. Dus mijn oog viel meer op kleur. 
Maar op de foto met model Suze ziet het er toch allemaal weer gaaf uit! En ik kan me voorstellen dat er genoeg Tante Betsy girls heel blij van worden. 




En als je goed hebt gelezen zal die vanaf volgende week in een select aantal winkels te koop gaan zijn. 
Ik heb op twee Facebookpagina’s van Tante Betsy verkooppunten gezien (SoMuch en 38Dresses) dat zij het hebben ingekocht. Beide winkels hebben ook een webshop!



Voor meer winkels die het wellicht ook verkopen; check mijn Tante Betsy shops lijst en ga zo al de Facebook pagina’s af (veelal wordt het gedeeld als het ook echt binnen is). 


Er komt trouwens een hele gave Facebook winactie aan!
Een Tante Betsy verkooppunt-webshop benaderde me en ik mag een enorm gave prijs gaan weggeven. 
Morgen meer daarover!


Vandaag heb ik een drukke dag gehad met allerlei afspraken, huisarts bezoek, botscan in het ziekenhuis en een bezoekje aan de therapeut. 
Omdat ik vanochtend die botscan kreeg (nav mijn gebroken arm), heb ik goed opgelet dat ik een Tante Betsy jurk uitzocht waar geen metaal in zit zoals een rits of zo. 
En omdat het vanochtend frisjes was deed ik bij mijn mouwloze Tante Betsy klavertjesjurk een groene Summer Cardigan aan van de huidige collectie.  


Lots of love from Susan