dinsdag 10 juli 2018

Tante Betsy and Clumpy's a perfect combination


Hey girls vandaag wil ik de Tante Betsy verkooppunten en Clumpy's eens onder de aandacht brengen.
Jullie weten inmiddels allemaal wel dat er heel wat winkels zijn die Tante Betsy verkopen. 
Wist je dat nog niet dan kun je op mijn happy Tante Betsy blog terecht voor de Tante Betsy shops lijst, waar de winkels op alfabetische volgorde zijn onderverdeeld per provincie (alsook Belgische verkooppunten). 
Altijd fijn als je deze zomervakantie lekker wilt gaan shoppen in een leuke stad, dan kun je naar aanleiding van deze lijst een leuk uitstapje plannen. 
En zo loop je 'toevallig' samen met je partner tegen een Tante Betsy verkooppunt aan ;). 


Als je al eens zo'n leuke stenen winkel bezocht hebt weet je dat je er ook terecht kunt voor bijpassende items, om zo je look compleet te maken. 
De comfortabele klompjes van Clumpy's kun je inmiddels in heel wat Tante Betsy verkooppunten kopen in allerlei verschillende modellen. 
Iedere winkel koopt in wat bij hun uitstraling en hun klanten past, net zoals de collectie van Tante Betsy die je daar zult aan treffen. 


Op dit moment zal de Tante Betsy SS2018 zomercollectie aardig geslonken zijn in de winkels, maar wie weet vind je er zomaar nog wat leuks in de sale. 
Of je hebt nog even geduld en gaat over een paar weken de nieuwe AW2018 wintercollectie scoren.
Op de website van CWears zag ik al een gave sneakpeek van de wintercollectie, enorm gave foto's met Dress Lemonade Foxy met gebreid Tante Betsy vest én ook Dress Skippy gecombineerd met Clumpy's laarzen. Wat een gave combinaties!



Vanochtend op Facebook zag ik trouwens dat model Ella in lakroze, lakgeel en lakblauw met 30% korting in de sale is bij Cwears.



Ik ontving zaterdag voor mijn blog ook zo'n gaaf paar en ging er meteen mee op de foto, alleen is het niet mijn model, mijn voeten zijn daar te breed voor. 
Maar dat geeft helemaal niets want er zijn ook nog andere leuke modellen Clumpy's waar ik én ook mijn voeten heel blij van worden. 
Mijn voeten hebben wat extra ruimte nodig, die zwellen in de loop van de dag op, vandaar dat ik ook op grote voet leef (ik draag altijd 39 ipv 38). 




Nu ik diverse foto's heb zien voorbij komen van verkooppunten op de Facebook site van Clumpy's, zie ik goed het verschil hoe ze wel moeten zitten ;). 



Het Ella model is in feite hetzelfde model qua hakhoogte als model Eva waar ik groot fan van ben. Let op model Eva valt een maat groter uit. Ik draag daarvan maat 38 ipv de gebruikelijke 39. 
Bij de Tante Betsy verkooppunten krijg je natuurlijk ook een gedegen advies en kun je heerlijk allerlei modellen passen en uitproberen, en kijken waar jij en je voeten blij van worden. 



De Clumpy's lopen heerlijk comfortabel door het flexibel stuk rubber in de zool.
Én door die rubberen zool hoef je je ook geen zorgen te maken dat ze je al van ver horen aan komen. Ze zijn ook heerlijk licht van gewicht, dus geen zwaar blok hout aan je voeten ;). 
Lees hier meer over de materialen die gebruikt worden.  



Ik ben fan! En laat jullie binnenkort ook kennis maken met een ander heerlijk comfortabel model van Clumpy's, model Noor. 


Ben jij bekend met Clumpy's en ook al fan? Welk model heb jij?
Wie weet ben je ze wel gaan scoren bij een Tante Betsy verkooppunt of heb je ze gekocht bij Cwears, de webshop van Clumpy's.
Klik voor alle verkooppunten van Clumpy’s want er zijn nog meer winkels die ze verkopen, wie weet ook wel eentje bij jou in de buurt of in een stad waar je ‘toevallig’ een uitstapje naar maakt ;). 


Lots of love from Susan