dinsdag 17 juli 2018

Tante Betsy Summer Sale and more


Hey girls zoals jullie allemaal wel weten is het Summer Sale tijd en terwijl ik gisteravond in de auto op manlief zat te wachten zag ik dat álle Urban Hippies Hip Pockets in de sale zijn. 
Ik ben zelf fan van deze handige tasjes van Urban Hippies en gebruik ze in het bos, op het werk en soms ook in huis. 
Zo heb ik toch altijd mijn mobiele bij de hand en bijvoorbeeld ook een zakdoekje en mijn sleutels terwijl ik een jurkje draag. 




Je hoeft je trouwens geen zorgen te maken als je groot fan bent van de Urban Hippies heuptasjes, die je ook als gewoon schoudertasje kunt gebruiken, dat als alles weg is nooit meer van die handige tasjes kunt kopen. 
Er komt weer een nieuwe versie aan las ik in de comments op Facebook.


En vandaag keek ik even in de webshop van Tante Betsy om te checken wanneer ze alweer op vakantie ging.
Nu gaat Tante zelf deze keer niet op vakantie, haar oudste zoon heeft namelijk een paar weken geleden zijn voet verbrijzeld (bij motorcrossen), dus blijven ze thuis.
De rest van het Tante Betsy team gaat wel lekker vakantie vieren. 
Wil je nog wat uit de sale scoren dan moet je dus snel zijn en bestellen vóór vrijdag 14uur. 
Alles na dat tijdstip besteld, wordt pas na twee weken verstuurd, als de dames weer terug zijn van vakantie (6 augustus). 


Terwijl ik dus keek welke datum het ook alweer was (aanstaande vrijdag 20 juli), zag ik dat de gave ‘Summer Cardigan Paris’ vestjes nu ook afgeprijsd zijn. 
Ik ging speciaal even met mijn Summer Cardigan Paris Red op de foto met de mouwloze jurk Dress Sakura Red (SS2016) die ik vandaag draag. 
Zo fijn deze korte mouwen vestjes, die ik in mijn eigen maat L draag, voor over mijn mouwloze jurkjes. 



Ook zo blij met mijn verzameling mouwloze Tante Betsy jurkjes. Deze Summer Dresses (van oudere collecties) zette ik een hele tijd geleden eens op de foto. 


Ik heb natuurlijk ook nog Summer Cross Dresses en mijn Missy Checks jurkjes, ook al zo blij mee. 
De Summer Cross jurkjes draag ik in mijn eigen maat, maat L. De Missy Checks jurkjes vallen groter uit en draag ik in maat M (check mijn blog Tante Betsy Auntie and Missy Checks).



En verder ook enthousiast met mijn nieuwe Clumpy’s, model Noor in de kleur rood, die ik vandaag aan heb. 
Manlief maakte twee extra gaatjes voor me in het bandje. 
Had je mijn blogpost al gelezen; Tante Betsy and Clumpy's a perfect combination?
Clumpy's zijn namelijk ook te koop bij heel wat Tante Betsy verkooppunten (ook andere check deze lijst).
Een aantal verkooppunten heeft de zomercollectie van Clumpy's in de sale, waaronder ook Cwears de webshop van Clumpy's.



Ik zag dat Tante Betsy girl Patricia de bandjes van model Noor bij de schoenmaker heeft laten vastzetten.
Bij mij blijven die trouwens gewoon netjes zitten terwijl ik loop. 


Heb een fijne avond lieverds en vergeet niet mee te doen aan de gave winactie in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt Miss Vintage; Miss Vintage loves Tante Betsy giveaway.
Ik mag een Long Hoodie van de Tante Betsy AW2018 collectie weggeven! Lees wel even heel goed de voorwaarden en welke kleur en maten ik mag weggeven! 
Als je kiest voor een andere kleur die ze niet ingekocht hebben, doet je reactie helaas niet mee (klik op antwoorden op je eigen reactie om die aan te passen). 
Vrijdag maak ik de winnares bekend. 


Vergeet niet dat ook in de Tante Betsy verkooppunten sale is en bij sommigen zelfs een tweede sale ronde! 
Klik hier voor de Tante Betsy shops lijst (binnenkort volgt een update). 

Lots of love from Susan