vrijdag 6 juli 2018

Tante Betsy items and more for sale


Hey girls vandaag ben ik bezig geweest om items op Marktplaats te zetten.
Ik ga afscheid nemen van een aantal Tante Betsy jurken, maar ook een aantal tops. 
Verder heb ik ook tassen, schoenen en laarzen te koop. Alles wordt verloot onder de reacties op de desbetreffende advertentie. 
Ga zeker even een kijkje nemen, ook al heb je niet dezelfde maat als ik heb. 
Want de helft van de opbrengst komt ten goede aan een nieuwe winactie op mijn happy Tante Betsy blog. De andere helft investeer ik in mezelf en in mijn WordPress blog, waar ik hulp bij nodig heb en nog onkosten aan heb. 


Ik ga de komende tijd van heel wat items afscheid nemen. Het is tijd om op te ruimen, dus er volgt nog meer. 
Sla mij op als je favoriete verkoper, dan krijg je daar een berichtje van (verderop leg ik uit hoe je dat kunt doen). 
Ik ben wel nog even afhankelijk van manlief om met me naar een postpunt te gaan.
Ik kan zelf niet fietsen, vanwege mijn gebroken arm, dus de verzending kan soms wat langer duren als normaal. 
Maar als jij het item gewonnen hebt dan hou ik je zeker op de hoogte van de voortgang. 


Heb je interesse reageer dan met 'ik loot mee' en altijd leuk als ik weet wie je bent als je een Tante Betsy girl/jurkjeszusje/volger bent, dus vermeld dat dan ook even. 
Ik hou van een persoonlijke aanpak. 
Ivm het weekend kan het wel langer duren voordat ik reageer ivm quality time. But no worries, als je een berichtje stuurt dan loot je mee (laat dat dan wel even in dat bericht weten).
Maandagavond laat ik hier de winnaressen weten en zal ik het ook in de advertentie zetten. 


Ik heb diverse cowboy laarzen in maat 39 (een paar stoere witte Sendra laarzen en een paar fuchsia roze Mexicaanse laarzen), maar ook Pepita Bonita laarzen in maat 40 te koop (oops gevalletje veel te groot, maar ook niet mijn kleur). Én een paar Art Amsterdam clogs!


Verder heb ik stoere tassen, vintage tassen, vrolijke tassen en zelfs een elegant tasje te koop. Wie weet zit er wel wat voor je bij. Met jouw aankoop steun je dus een nieuwe winactie (Tante Betsy kadobon winactie). 



Maar natuurlijk zijn de meeste dames geïnteresseerd in de Tante Betsy items. Sorry als het niet je maat is. De raglan tops verkoop ik omdat ze me te hoog gesloten zijn. De jurkjes heb ik langere tijd niet aangehad en de meesten vallen me te lang. Ik kies eerder voor vrolijke knalkleuren. 


Oh ja ik heb ook nog panty's, die volgen op een later moment...wellicht dit weekend nog...sla mijn 365happyTanteBetsydresses account op, zodat je er een melding van krijgt. 
Ga naar een willekeurige advertentie, klik op 'alle advertenties van' bij 'adverteerder' en in het overzicht kun je op het poppetje klikken en dan krijg je een melding dat ik je 'favoriete verkoper' ben. 
Je kunt ook linksboven op 'Bewaar' klikken, dan krijg je een mailtje in je mailbox/melding in je Marktplaats app. 




Succes en een heel fijn weekend!

Lots of love from Susan