maandag 16 juli 2018

Just a blog to say Hello



Hey girls vandaag een korte blogpost. Ik had al eentje geschreven, maar die was niet zo heppie de peppie. 
Ik heb weer eens blogstress (ivm WordPress blog) en daardoor een vol hoofd en ook weer leeg (energetisch dus). 
Maar manlief belde net en die komt me ophalen om te gaan uiteten (hij heeft geen zin om te koken...wat hij dus al 6-7 weken doet) en het gaat me dan nu echt niet lukken om allemaal foto’s te plaatsen tussen dat andere gekwebbel door dus maak ik er nu een outfit post van. 


Vandaag een jurkje aan van vorige zomer, het oudere zusje van Dress Joyce du Deer, Dress Carmen Les Fleurs Pink. 
Ook deze draag ik in maat XL, in plaats van mijn normale L, deze jurk is anders te strak op de heupen ;). 
Ik stap nog altijd in mijn jurkjes en met het striklint losser kan ik dus zo in dit model jurkjes stappen.


Vanochtend was ik trouwens bij de bedrijfsarts (te voet heen gelopen) en vanaf volgende week ga ik weer aan het werk. Nou ja heel rustig dan kijken wat lukt, niet dat ik al zoveel kan met mijn arm. 
Fietsen kan ik nog niet, dus ben aangewezen op openbaar vervoer...waardoor extra lang onderweg. 
Hoop dat wel over niet al te lange tijd weer te kunnen doen, niks fijners als op mijn fiets overal heen.

Lots of love from Susan