dinsdag 31 juli 2018

How to survive the summer with happy Tante Betsy blogger Susan


Hey girls als je Facebook hebt, kun je weer heerlijk mee kijken én lachen met mijn nieuwste live video op mijn Facebook pagina
Heb je nu zelf geen Facebook, dan mag je wellicht wel ‘even’ mee genieten op het account/telefoon/tablet van manlief of je dochter of zoon. 



Ik laat tijdens het filmpje de vernieuwde onderbroek-top versie zien en knipte die ook ter plekke.
Je hebt geen naaimachine of talenten op dat vlak nodig! Alleen een scherp schaartje van bijvoorbeeld de Action. 
Vooral nu met die hete zomer is dit toch wel een hele fijne oplossing, als je bijvoorbeeld een flinke buste hebt en/of teveel inkijk hebt onder je Tante Betsy overslagjurkjes (Auntie model), de Summer Cross dresses of de Summer Cross Tops. 
Maar ik draag ze ook onder de doorknoopjurkjes en laat dan alle knoopjes open staan.





Al veel dames kennen inmiddels mijn onderbroek-top tip en maken er dankbaar gebruik van.
Voor diegenen die zoiets hebben van 'huh een onderbroek top?!?!'
Die verwijs ik meestal door naar mijn allereerste live video of naar de blogpost How to make a top from underpants
Je kunt ook altijd googlen op 'happy tante betsy onderbroek', zo vind je altijd de blogposts terug die erover gaan.


Ik kreeg de vraag welke maat te kiezen en welk materiaal, nou girls dat ligt helemaal aan jouw figuur.
Heb je eenzelfde omvang bij je heupen als je buste dan kun je dezelfde maat nemen. Maar heb je een peer figuur dan is je heupomvang wijder als je bustewijdte en dan kun je ook een kleinere maat nemen. 
Ik heb veelal onderbroek tops van Polyamide, maar ook van katoen. De fuchsiaroze scoorde ik bij de Kik in Duitsland en de witte katoenen bij de Hema. Bij de Zeeman, Wibra, Action kun je ook slips vinden of gewoon in je onderbroek la of die van je man...verknip eens een oudje om te testen ;). 



Ik kwebbelde er weer lustig op los en ik had nog niet verteld dat het kon zijn dat Arno en Nicky zouden kunnen binnenkomen en jawel hoor daar hoor ik opeens de huisdeur opengaan. 
Arno vond het nodig om zichzelf even luidruchtig kenbaar te maken whahaha en dochterlief glipte vliegensvlug langs.
Ja dit alles gebeurd gewoon tijdens zo'n live video sessie met mij, vandaag dus onderbroeken lol.




En natuurlijk ga ik spontaan op vragen in en dan kan het dus wel eens gebeuren dat ik mijn zin niet af maak of niet meer weet waar ik over aan het kwebbelen was. 
En dat ik zomaar vertel dat ik jullie de winter door help (tsja dat krijg je als de AW2018 wintercollectie uit is en achter me hing), maar het ging nu toch echt even over de zomer ;).




Binnie van SoMuch kwam ook gezellig even langs tijdens de live video, die was net op dat moment bij Caroline van Clumpy's en vroeg me even wat te vertellen over de Clumpy's.
Dus zo komt het opeens dat ik naast onderbroeken lol, opeens gezellig begin te kwebbelen over Clumpy's en zelfs even vragen beantwoord over de maatvoering. 
Vandaag draag ik by the way mijn Clumpy's model Eva in de kleur Palm, deze heb ik in een maat kleiner aan omdat ze een maat groter vallen (maat 38 ipv maat 39).
Gisteren kwamen in mijn blogpost Another Tante Betsy Autumn Winter 2018 preview ook al Clumpy's aan bod met een gave foto en sneak peeks.
Binnenkort vertel ik meer over model Lien, die je trouwens ook in een maat kleiner nodig hebt omdat ze groot vallen. De hakhoogte is hetzelfde als het Eva model.



Met mij kun je dus alle kanten op en ik laat zelfs even mijn Unisex Bandelettes zien (dat zat ook in de planning), die helpen mij dus ook de zomer door.
Dankzij deze geweldige oplossing voor schurende bovenbenen, hoef ik 's zomers geen leggings meer te dragen, en kan ik al drie jaar genieten van blote benen weer in mijn Tante Betsy jurkjes.
Ik blogde er al vaker over en op mijn sponsor/review pagina kun je ook altijd de link vinden naar de reviews. Ik koop ze zelf in Amerika, maar ze zijn ook te koop in Nederland bij diverse webwinkels.



Zo girls ondertussen ben ik nog bezig geweest met een paar Asics sneakers die ik een week geleden retour stuurde (ze blijken nu een andere maatvoering te hebben, dus ik heb nu maat 40 nodig ipv maat 39).
Ik heb de sponsor/review pagina geüpdate en ben even helemaal mijn tekst kwijt. 
Och genoeg gekwebbeld voor vandaag, ga lekker kijken naar mijn filmpje, het is altijd lachen met mij, ook al heb je zoiets what the heck moet ik met een onderbroek top...of ik heb geen last van schurende bovenbenen.
Wie weet ken je iemand anders die wat kan met mijn tips (de onderbroeken top heb ik trouwens niet zelf verzonnen, maar ooit op een Youtube filmpje gewezen).

Lots of love from Susan