woensdag 11 april 2018

Happy in the rain with Danefae

Hey girls zo maak ik de ene dag een blogpost over blote benen weer en dat ik dankbaar ben voor Bandelettes.
En vandaag heb ik een kwebbelblogpost over leuke vrolijke jassen die je kunt dragen over je Tante Betsy jurkjes/outfit en ben ik dankbaar voor mijn Danefae jassen. 



Vanochtend deed ik een blauwe Tante Betsy outfit aan naar mijn werk, mijn Dress Vera Circles Blue riep om het hardst vanuit mijn kast met zomerjurkjes.
Ik koos voor een kobaltblauwe top voor eronder en mijn kobaltblauwe thermolegging (wat een verschil met blote benen van het weekend). 
Normaal zou ik gewoon een panty erbij aan doen in een bijpassende kleur, maar deze legging hing voor het grijpen en vanochtend was het aan het regenen dus koos ik voor lekkere warme benen. 
En natuurlijk mijn bijpassende Tony Mora cowboy laarzen en een lichtblauw Tante Betsy vestje van vorige zomer. 
Deze Vera Circles jurk draag ik trouwens in maat M, daar vertelde ik meer over in mijn blogpost Love Dress Vera Lynn Circles.



Ik koos uit mijn drie Danefae Jane softshell jassen voor de petrolblauwe Dots jas. En bedacht me wel op dat moment dat ik nog altijd die gave blauwe dots op mijn wishlist heb staan. 
Wat zijn die softshell jassen van Danefae een genot, ik ben er zo blij mee.
Lekker warm, maar niet te warm. Perfect voor het Nederlandse weer zijn deze Deense jassen, wat natuurlijk veel op ons klimaat lijkt. 





Onlangs kocht ik een vrolijke Danefae winterjas bij webshop HipindeRegen.nl 
Ik deed met pasen mee aan een leuke winactie, waarbij je op zoek moest naar eieren die verstopt waren op de website. 
Vond je het gouden ei als eerste dan won je een gratis regenjas naar keuze twv €200, met het zilveren ei shopping money twv €50 en het koperen ei twv €25. 
Ik vond het zilveren ei heel snel, om 20.03 3 minuten na aanvang, verstopt onder een Danefae softshell jas (ja die jassen maken me gewoon blij!).
Ik bleek mijn reactie onder de verkeerde Facebook post op hun Facebook pagina gepost te hebben, dat ik hem had gevonden. 
Maar omdat ik net zo snel als iemand anders was, won ik toch €50 shopping money, yihaa! 







Ik had na de aankondiging van de winactie gezien dat er een Else jas van een oudere collectie van Danefae in de webshop van HipindeRegen stond en ook nog wel in mijn maat!
Ik heb al een Danefae Else winterjas in het zwart, waar ik enorm blij mee ben, lekker lang en heerlijk warm en zou daar het liefst een vrolijke kleur van willen. 
Ik zag hem ook al een keer bij Tante Betsy girl Hendrickje en had niet verwacht dat deze vrolijke jas nog ergens te koop zou zijn, dus helemaal heppiedepeppie. 





Ik ben dus een blij ei met mijn nieuwe vrolijke Danefae winterjas, die eerst nog een heel aantal maanden de kapstok gaat sieren en in de winter ga ik er heerlijk van genieten. 
Alleen die witte knopen daar ben ik wel nog niet over uit of ik die misschien ga vervangen voor blauwe of rode.
Als nu iemand van Danefae mee leest, ik zou het super vinden als in de winter van 2019 weer een Else winterjas komt in een vrolijke kleur of met een leuke print.







En als het straks wat warmer weer is, dan mag de Danefae regenjas Helen mijn Tante Betsy outfits beschermen tegen de regen. 
Ik kocht hem vorig jaar voordat we op vakantie gingen naar Ierland. Gelukkig heb ik hem daar niet vaak nodig gehad en eigenlijk heb ik hem die zomer ook weinig gebruikt. 
Maar dat kwam ook dat ik ziek thuis was van mijn werk met een burnout.
En dan kies je droge momenten uit, om naar buiten te gaan wandelen of boodschappen te doen, als het even kan ;). 





Sinds vandaag werk ik weer 3 dagen in de week, wel nog maar 2 uurtjes per dag. Normaal werk ik er 3 x 4 uur.
Dat is voor nu ook genoeg, want ik ben flink moe na die 2 uurtjes.
Maar dit is een volgende stap in mijn proces, morgenavond op intake bij de psychotherapeut, gelukkig zijn de andere afspraken overdag.
Maar mijn Danefae regenjas Helen zal ik nu vast vaker gaan dragen op mijn electrische fiets en heerlijk vrolijk gekleed door de regen gaan, net zoals vandaag in mijn Danefae Jane softshell jas. 



Nou girls het lijkt dat dit een gesponsorde post is, maar dat is niet zo.
Als ik ergens enthousiast over ben en er blij van wordt dan deel ik dat met liefde en ik wil jullie gewoon graag vertellen hoe deze jassen bevallen en waar je ze kunt kopen. 
Okay ik kreeg vorig jaar wel mijn petrol blauwe Danefae softshell jas omdat ik er altijd zo enthousiast over blog, maar alle andere Danefae jassen kocht ik zelf (soms met korting). 
Ik draag de Jane softshell jassen in maat XL en de Else winterjassen ook in maat XL, de Helen regenjas draag ik in maat L.
Ze vallen allemaal op maat, maar ik heb jullie al eens verteld dat ik eigenlijk stiekem een XL'er ben die zich in jurkjes in maat L van Tante Betsy perst ;).
Ik heb ook een flinke buste omvang van 112cm waar ik rekening mee moet houden whahaha.



Bij bijna alle Tante Betsy verkooppunten kun je terecht voor de Danefae jassen, maar er zijn nog veel meer verkooppunten.
Even wat waterdichtheid feiten, die ook vermeld staan in mijn diverse reviews/blogposts. 
De Helen regenjas kan 8000mm/cm2 aan, meer erover in blogpost So in love with Danefae
De Jane softshell jas kan 3000mm/cm2 aan, review Love Danefae softshell jacket Jane
De Else winterjas kan 5000mm/cm2 aan, review Ready for the winter with Danefae.



Op mijn Sponsor/Review pagina kun je diverse links naar reviews vinden (die heb ik recent aangepast, dat was hoognodig).
Je kunt ook altijd even googlen op Happy Tante Betsy en dan het woord Danefae bijvoorbeeld.
Maar dit kan ook met de naam van een jurk of een andere zoekopdracht met Happy Tante Betsy ervoor.



Ben jij ook Danefae jassen fan of heb je een ander merk jas waar je heel blij van wordt?

Verder draag ik eigenlijk altijd Tante Betsy vesten als jas, als het wat warmer weer is, vooral de langere Hoodie en Lotte vesten zijn mijn grote favoriet.
Iemand vroeg laatst of er ook Tante Betsy zomerjassen waren. Nee dus, maar velen van ons dragen Tante Betsy vesten en hoodies als jas.
Wie weet maak ik binnenkort wel eens een hele blogpost vol met foto's van de Tante Betsy jackets, hoodies en vesten.

Lots of love from Susan