dinsdag 24 juli 2018

Autumn Winter 2018 collection at the Tante Betsy shops



Hey girls als je actief bent op Facebook of in de Tante Betsy Facebook groepen dan heb je kunnen zien dat de nieuwe Autumn Winter AW2018 collectie van Tante Betsy bij de verkooppunten is aangekomen.
Bij mij is nog geen doos met de wintercollectie aangekomen van Tante Betsy, er is iets mis gegaan en het pakket is zoek.
Maar alles komt goed schatjes, Tante is 'gelukkig' zelf niet op vakantie en is ermee bezig.
Dus nog even een paar daagjes geduld voor de Live passessie...dat geeft mij vooralsnog de tijd om aan mijn nieuwe WordPress blog te werken.



Bij Diezijner te Groningen, die mij geïnspireerd hebben met hun passessies, was er een live uitpak sessie ;). De live Facebook pas sessie zal vast nog wel volgen (wordt ook gedeeld op hun Youtube kanaal).



Ik heb gisterenavond laat nog de Tante Betsy shops lijst aangepast en vandaag heb ik ook nog een en ander aangepast.
Er zijn inmiddels nog een paar winkels van mijn lijst verwijderd, die geen Tante Betsy verkooppunt meer zijn.
Gisteren had ik al Fem te Breda, Pretty Nine te Breukelen en Flavor te Hengelo verwijderd.
Vandaag heb ik nog een viertal winkels verwijderd die de nieuwe Tante Betsy collectie niet hebben ingekocht; Break Out te Lemmer, Hip en Stip te Doetinchem, Jippie Jurk te Nieuwegein én To Daze te Geertruidenberg. Wellicht is er in die winkels wel nog sale van de SS2018 zomercollectie te koop.



Gisteren heb ik ook een aantal nieuwe Tante Betsy verkooppunten toegevoegd zoals webshop  Kleingebleven van Tante Betsy girl en jurkjeszusje Eva.
Ze verkoopt kids kleding en andere leuke en vrolijke items in haar webwinkel, maar staat ook regelmatig met haar spullen op markten.



Ik ga nu enkele Facebook posts delen van winkels waar het is aangekomen en dat gedeeld hebben (en die vanmiddag langskwamen in mijn tijdlijn).
En ook een aantal foto's van Tante Betsy girls die al heerlijk zijn gaan passen en shoppen in diverse Tante Betsy verkooppunten. Dit laatste doe ik alleen als ik weet dat ik hun foto's mag delen.



Zoals bijvoorbeeld Jacqueline die naar het nieuwe verkooppunt Blue Moon is gegaan te Doetinchem.
Ik weet van Jacqueline dat ik haar foto's mag delen en het is toch ook leuk om op deze manier even de nieuwe verkooppunten in het zonnetje te zetten.




SoMuch te Heerenveen heeft vanavond een shopevent van 19 - 21 uur.
Dit deelde ik al in de blogpost Jumping from excitement AW2018 Tante Betsy collection. Wat trouwens jumping for excitement had moeten zijn ;).



Kunstig Kitschwerk te Kampen heeft het ook binnen en zoals je kunt lezen hebben ze ook een webshop.
Net zoals Freule Oldenzaal en diverse andere winkels die ik hier benoemd heb.
Onder de links bij alle stenen winkels in mijn Tante Betsy shops lijst staan er nog wel meer die ook een webshop hebben, dus klik je suf als je geen stenen winkel in de buurt hebt.





Bij 38Dresses te Leeuwarden is Betty een kilo lichter geworden lees ik van al dat passen van de nieuwe collectie whahaha.







Webshop Pinka is nu ook in bedrijf nu de nieuwe Tante Betsy collectie binnen is. Tante Betsy girl en jurkjes zusje Thea nam deze webwinkel over van Karin.
Afhalen in Goes behoort ook tot de mogelijkheid!



Webshop Love Peace & Joy heeft het ook binnen!
Ik zie een aantal items die reeds uitverkocht zijn, je kon van de week al een pre-order doen.
Maar er is nog genoeg leuks te koop!



Hennie en Heidi zijn heerlijk samen op de foto gegaan bij Eigen Stijl te Arnhem.
Zo te zien hebben ze samen lol gehad.





Tante Betsy girl Hennie is ook nog even op de fiets bij Pantalone te Eindhoven geweest.



Dit is maar een kleine greep uit de vele Tante Betsy winkels en webshops die er zijn.
Klik je suf in mijn lijst en check op de Facebook pagina's (die staan daar ook vermeld) of het binnen is.
En ga lekker op bezoek bij zo'n leuk verkooppunt, ze staan onderverdeeld per provincie op alfabetische volgorde.
Wie weet maak je er wel een gezamenlijk uitje van met meerdere jurkjeszusjes en Tante Betsy girls!

Heb jij nog een bezoekje in de planning staan? Of ben je vandaag al naar een Tante Betsy verkooppunt geweest?
Of misschien ben je wel al lekker los gegaan in een van de vele webshops.

Oh ja ik ben nog volop bezig met mijn nieuwe blog, een gastblog post zal moeten wachten tot ik alles op de rit heb en een plekje heb.
Een gastblog van Jacqueline zit wel al langer in de pen, maar met een beetje geluk en doorzettingsvermogen kan ik die delen op mijn WordPress blog.



Ben je nu geen fan van al deze vrolijke printjes die in de eerste lichting zitten, de business collectie is ook al te koop bij diverse verkooppunten.
En in de tweede lichting die eind augustus in de winkels komt zitten meerdere rustige prints en wat minder knalkleuren.



Bij Tante Betsy in de webshop komt de nieuwe AW2018 collectie pas medio augustus te koop, als het Tante Betsy team terug van vakantie is.
Nu zal dit niet meteen op maandag 6 augustus zijn, want ik kan me voorstellen dat tegen die tijd toch ook nog bestellingen uit de sale zijn gedaan en die eerst worden verwerkt en verzonden.
Je kunt dus in de tussentijd nog gewoon bij Tante in de webshop shoppen, maar je items worden pas na hun vakantie verstuurd!



Lots of love from Susan