vrijdag 20 juli 2018

So in love with Tante Betsy hoodies


Hey girls vandaag weer een blogpost waar heel wat Tante Betsy girls en jurkjeszusjes naar uit kijken. De bekendmaking van de winnares van de gave winactie in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt webshop Miss Vintage.
Vorige week vrijdag startte die gave winactie en er deden heel wat dames mee. Heerlijk al die enthousiaste reacties van jullie.



Zelf ben ik groot fan van de hoodie vesten van Tante Betsy en ik draag ze zo'n beetje het hele jaar door.
Veelal als vest over mijn jurkje heen in de winter bijvoorbeeld, in de lente/zomer/herfst op de fiets of als we ergens heen gaan en het is wat frisjes draag ik de hoodie vesten ook als jas.





De hoodies van de recente collecties, de rits gaat helemaal tot beneden dicht, kun je ook heerlijk als sportieve jurk dragen. Multifunctioneel dus die geweldige leuke hoodies.





De hoodies van deze AW2018 wintercollectie lijken heel veel op de oudjes uit de collectie van 2012 (op de foto's zie je mijn roze, blauwe en groene hoodies van 'vroeger').
Die hadden een geruite binnenkant (in de capuchon) en de hoodies die deze wintercollectie te koop zijn, hebben de Gardenia print in de capuchon.







Ik vind het zo'n geweldig leuke print en ben zo blij dat ze te krijgen gaan zijn in heerlijk vrolijke kleurtjes, zoals roze, rood en grasgroen.
Ook in blauw en zwart, daar zijn dames ook heel blij mee die meer van rustige kleuren houden. Ze zijn in ieder geval naar harte lust te combineren met onze Tante Betsy jurkjes en outfits.







Tante vertelde me onlangs dat de roze hoodie speciaal voor mij gemaakt is hihi.
Tante weet dat ik gek op roze ben, maar ik ben ook gek op rood. Dus beide kleuren staan heel hoog op mijn wishlist deze wintercollectie.
Maar ik ben niet de enige die hard geroepen heeft om een roze hoodie of Lotte vest, met mij zijn nog meer dames gek op roze. Roze is heel goed te combineren omdat die kleur vaak terug komt in de prints van Tante Betsy.







Ik heb wel al de Hoodie Fit Red van deze SS2018 collectie, maar eigenlijk heb ik die vrij weinig aangehad.
Ik heb hem vandaag even voor de foto over mijn Dress Auntie Checks Red aangedaan en daarna weer snel uitgedaan ;).







Mijn hart ging meteen zingen toen ik de hoodies van de AW2018 collectie in de showroom zag, daar ga ik meteen van stuiteren en die ga ik wel veel dragen.
Op de foto heb ik de roze aan in maat M, maar daar zie je niks van whahaha. Maar in maat L zal hij zekers voor mij perfect gaan zijn.
Ik heb graag dat de rest van mijn outfit ook goed zichtbaar is, maar ik kan deze hoodies ook heel goed dichtdoen hoor.
Hopelijk kan ik jullie dat heel snel gaan showen met een live passessie op mijn Facebook pagina.





Zo girls nu zijn jullie natuurlijk heel benieuwd wie er zo'n gave Long Hoodie, die Miss Vintage ter beschikking stelt, gaat winnen.
Ik heb alle reacties uitgeprint, genummerd, gecheckt of men aan alle voorwaarden voldeed en daarna heb ik ze allemaal uitgeknipt en ga ik een lootje trekken.
Normaal scroll ik en kies ik de winnares op mijn blog én op Facebook, maar deze keer heb ik één item weg te geven en ik wilde zowel de Facebook dames als de Facebook loze dames een kans geven.



Wie oh wie wint er een rode, zwarte of groene hoodie in haar gewenste maat?
Nou girls na heel wat briefjes, 135 in totaal, te hebben opgevouwen en tussendoor nog wat gegeten te hebben. Heb ik flink gehusseld met de briefjes en is het briefje met de reactie van Esther in mijn handen blijven steken.
Lieve Esther je hebt vast nog geen Winston aan je deur gehad, maar met de zwarte Hoodie ga jij toch weer wat van je wensenlijstje kunnen afstrepen ;).
Ik geloof dat deze gave prijs wel heel mooi op zijn plek terecht komt, wetende dat je onlangs enorme stress hebt gehad.
Stuur je me even een pb'tje of mailtje dan kan laat ik je weten hoe verder te handelen. Ennuh volgens mij kun je deze hoodie gerust in maat L gaan nemen hoor. Knuff!


Heb je nu niet gewonnen en wil je zo'n gave hoodie niet mislopen, pre-order hem dan alvast bij Miss Vintage.
Dit kun je doen door een mail te sturen naar info@missvintage.nl en en vragen of je op de lijst gezet kunt worden (ik weet even niet hoeveel dames je al voorgingen).
Vergeet niet dat je je kunt aanmelden voor hun nieuwsbrief waarbij je een code krijgt voor 10% korting op de volgende aankoop (klik in het pop-up scherm in de shop....ik zie die zelf nu niet verschijnen, maar dat komt omdat ik me al heb aangemeld ;)).



Heb een fijn weekend girls!

Lots of love from Susan