vrijdag 13 juli 2018

Miss Vintage loves Tante Betsy giveaway



Hey girls ik vertelde gisteren al in mijn blogpost dat er een gave winactie ism een Tante Betsy verkooppunt aankwam.
Vandaag op vrijdag de 13de gaat die winactie van start! Wie weet is Friday the 13th your lucky day!
Wij Tante Betsy girls maken van iedere dag een geluksdag en hullen ons in prachtige en vrolijke outfits en hangen zelf de slingers op. 
En met de Tante Betsy AW2018 wintercollectie in aantocht is het toch wel heel leuk om kans te maken op een gaaf item uit die collectie. 



Ik mag in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt Miss Vintage een gave Tante Betsy winactie organiseren. 
Miss Vintage is een webshop die 5 jaar geleden is opgericht door Mary en die in februari dit jaar is overgenomen door Joris en Sylvia. 
Joris vertelde me dat Mary gezorgd heeft dat Miss Vintage een bekende naam is geworden in de vintage kledingbranche met de focus op het leveren van leuke en goede kwaliteit vintage en retro dameskleding. 
De insteek van Joris (eigenaar van een online marketing bureau) en Sylvia (heeft in het verleden een kledingwinkel gehad), die samen 3 kinderen hebben en werken vanuit Etten-Leur, is om dezelfde koers door te zetten met een webshop vol leuke merken en mooie vintage kleding. In de toekomst hopen ze een fysieke winkel te kunnen openen. 



Miss Vintage is heel blij met het assortiment van Tante Betsy en ze kijken ook nu weer heel erg uit naar de komende collectie. Ik kreeg wat product foto's toegestuurd en ze deelden ook al enkele items op de Miss Vintage Facebook pagina.
Wow wat hebben ze een gave items ingekocht! Naast die gave Hoodie waar ik er een van mag weggeven, hebben ze straks nog veel meer moois te koop. 
Ze kozen voor heerlijke vrolijke items zoals bijvoorbeeld Sporty Jacket Gardenia Red. Dit leuke jasje/vest hebben ze straks ook in zwart en blauw te koop. 
En ook de bijpassende Zipper Skirt Gardenia gaat er te koop zijn in zwart en rood. Een vrolijke bloemen print met een heerlijke vintage uitstraling.  




En ja je leest het goed ik mag zo'n super gave Long Hoodie Black/Green of Red twv € 94,95 weggeven, met een maat S t/m XXL naar keuze. 
Sorry voor de XS'jes en de 3XL dames, die vallen buiten de boot bij deze winactie. 







Alhoewel ik draag zelf altijd maat L met mijn XL lijf en draag mijn hoodies graag open, zodat er nog genoeg van mijn jurk zichtbaar is. 
En omdat de stof goed rekbaar is kan ik hem ook dicht dragen, dus wie weet past hij je toch zomaar in een maatje kleiner of groter! 
Op deze foto draag ik nog zo'n oude hoodie van de Tante Betsy collectie uit 2012, die niet tot helemaal beneden dicht kan. De Long Hoodie van de AW2018 collectie kan dat wel en kan dan ook als jurk gedragen worden.
Verder heerlijk als zomerjas of als vest op frissere dagen en in de winter natuurlijk. Ik woon compleet het hele jaar door in mijn hoodies ;). 



Wil je nu zo'n gave Long Hoodie (Black - Green - Red) met Gardenia print in de hoodie niet mislopen, dan kun je alvast een pre-order doen.
Stuur een mailtje naar info@missvintage.nl dan wordt je op een lijst gezet en krijgen je deze snel geleverd zodra de collectie binnen is (naar verwachting gaat dat in de week van 23 juli zijn geeft Joris aan). 



Er komt natuurlijk nog veel meer leuks aan in de Miss Vintage webshop van de eerste lichting van deze AW2018 wintercollectie.
Zoals Dress Bobbi Square Rose, met die mooie rozen print, welke ze hebben ingekocht in Black en Blue. 



Miss Vintage is zo te zien ook groot fan van de nu al geliefde Pixel print. 
Straks in de webshop te koop; Dress Auntie Pixel Rose Black (foto hier beneden), Dress Mia Pixel Rose Blue & Gold (tweede foto) en ook nog Dress Bibi Pixel Rose Gold (een jurk met ronde hals). 





Al het andere leuks, er komen ook nog blouses en rokjes aan, kun je binnenkort gaan zien in de Miss Vintage webshop.
Schrijf je alvast in voor de mailinglist en ontvang direct een kortingscode van 10% op je volgende bestelling. Klik in het pop-up scherm op 'Ontvang 10% korting' en vul daar je mailadres en voornaam in.


Hoe doe je mee met deze gave winactie waarbij je kans maakt op een Long Hoodie in zwart, groen of rood naar keuze in maat S t/m 2XL?
  • Het spreekt vanzelf dat je mijn happy Tante Betsy blog volgt via Blogger, Bloglovin, Facebook of Instagram
  • Laat hieronder óf onder mijn Facebook bericht weten dat je mee doet en welke kleur hoodie je graag zou willen winnen en in welke maat. Maak er meteen een gezellige reactie van want ik heb ook een hoop werk aan zo'n winactie ;). 
  • Een andere belangrijke voorwaarde is dat je de Facebook pagina van Miss Vintage gaat liken (als je dat niet al deed). Heb je geen Facebook, meld je dan aan voor hun mailinglist (klik in het pop-up scherm).
  • Delen van de winactie op je eigen tijdlijn zou heel lief zijn. 
  • De winactie loopt tot en met donderdag 19 juli, op vrijdag 20 juli maak ik de winnares op mijn happy Tante Betsy blog bekend. 


Heel veel succes lieve Tante Betsy girls en jurkjeszusjes. Heb een fijn weekend! En geniet alvast heerlijk van de voorpret van deze gave wintercollectie!

Lots of love from Susan