woensdag 1 augustus 2018

Tante Betsy high summer time



Hey girls vandaag typ ik mijn blogpost in het bos. Het is vandaag (nou ja vanochtend) wat koeler en ik heb me bij elkaar gepakt om even lekker te gaan wandelen en vitamine B op te doen. 
Met dit warme weer blijf ik veelal binnen, ik kan er niet zo goed tegen. Nu dus even heerlijk energie op doen in het bos, in de natuur zijn doet een mens zo goed. 
Nu zou je kunnen zeggen ‘Susan doe die telefoon weg en geniet van de natuur ipv je blogpost te typen’. 
Maar ik kan hem beter hier typen al zittend op een boomstronk en wat langer in het bos blijven.
Als dat ik weer naar huis ga en binnenshuis de blogpost typ. 


Ik wil jullie even vertellen hoe het met me gaat, het was gisteren 9 weken geleden dat ik viel met de fiets en mijn arm brak.
Gisteren kreeg ik de uitslag van de Dexascan, ik heb geen osteoporose maar er is wel een ietwat verminderde botdichtheid. Ik heb gisteren nog bloed geprikt ivm het vitamine B gehalte en wat andere zaken te checken en daar krijg ik over twee weken de uitslag van, de dag voor mijn verjaardag. 


Wow wat gaat het snel, vorig jaar werd ik 50 en over twee weken alweer 51. Ik voel me een gezegend mens en zoals ik al eens eerder schreef houdt Tante Betsy me jong (Tante Betsy keeps us young). 
Vandaag aan het genieten in mijn bloempotjes jurk, Summer Cross Dress Daisy Blue.
Nu met roze Asics sneakers aan en een My Little Pony kindertasje als heuptasje, welke ik scoorde in de kik in Duitsland. 


Vanmorgen met mijn groene Clumpy’s (model Eva, kleur Palm) aan naar het werk. 
Sinds vorige week ben ik weer aan het werk, fijn om lekker creatief te zijn en gelukkig gaat locken me ook goed af. 
Alleen merk ik dat ik na die twee uurtjes toch weer op ben en dat mijn arm het ook niet altijd even leuk vind. 
Maar gelukkig werk ik op een sociale werkplaats (mode en textiel) dus wordt er wel rekening gehouden met mijn beperkingen. Mijn allereerste werkdag maakte ik dit kussen af gemaakt van een retro wollen deken (die lag nog in mijn bakje), vandaag ben ik bezig geweest met een kerstboom hanger ;).




Nu met dit warme weer ben ik ontzettend blij met de hoeveelheid mouwloze Tante Betsy jurkjes die ik in mijn bezit heb (mijn jurkjes van deze SS2018 zomercollectie liggen in de was of heb ik aan ;)). Dankbaar dat ik heerlijk kan en mag genieten in deze mooie jurkjes. 
Vandaag heb ik trouwens mijn onderbroek top aan die ik gisteren Live op Facebook knipte. Het flapje duwde ik tussen mijn buste en het is er niet tussenuit gepiept ;). 



Ik doe het verder rustig aan en ben zelfs weer af en toe een groene smoothie aan het drinken. Na zoveel weken op mijn bed liggen, omdat dat nu eenmaal het minst pijnlijk was voor mijn arm, kan ik beetje bij beetje ook weer wat maken qua eten enzo. 
In een pan roeren dat is nog pijnlijk, maar groente snijden enzo lukt wel. 


Lieve girls take it easy! Zorg goed voor jezelf en dat je genoeg water drinkt en warme thee en als het even kan doe het dan rustig aan. 
Als het wat frisser wordt en ik wat beter in en uit mijn jurkjes kan met lange mouwen, ga ik natuurlijk ook outfit posts delen van de nieuwe wintercollectie
Ik zal in deze blogpost enkele outfit foto’s delen van mijn mouwloze Tante Betsy jurkjes die ik de afgelopen tijd heb aangehad. 
Tante komt volgende week terug van vakantie en dan gaan jullie bestellingen op de post. Wie weet scoor je nog wel zo’n jurk in de sale bij Tante Betsy of bij een van de vele Tante Betsy verkooppunten

Lots of love from Susan