maandag 2 april 2018

A one minute Tante Betsy photoshoot


Hey girls oops ik realiseer me dat het maandag is en ook al is het een lang weekend en voelt het als weekend, manlief en ik zijn gewoon heerlijk lui dit lange weekend. 
Ik merk dat ik ziek aan het worden ben, ik ben verkouden en probeer het met allerlei huismiddeltjes en met extra vitaminen in de vorm van citroenen, sinaasappelen en kiwi's en extra vitamine c niet erger te laten worden. En daarom doe ik het ook bewust rustig aan en hebben we vandaag een lekkere luie dag in bed en gisteren eigenlijk ook (we zijn wel even gaan uiteten met dochterlief). 


Toch schrijf ik hier 5 blogposts per week en daar wil ik me ook aan blijven houden. 
Ik weet dat velen van jullie uit kijken naar mijn blogposts en och een eind weg kwebbelen lukt me altijd wel. 
Mooie outfitfoto's van al mijn jurkjes met de Birds Blossom print die moeten jullie maar even van me tegoed houden.


Gelukkig heb ik wat foto's van zaterdag. 
Zaterdag hadden we een uitstapje dat in het teken stond van manlief zijn hobby.
Maar manlief moest wel even na het bezoek aan de beurs, verplichte outfit foto's maken. 
Hij maakt niet graag geposeerde foto's, maar deze keer wilde hij dat wel voor me doen. 


Alhoewel het dan ook gewoon kan voorkomen dat je er zo op de foto staat. Met je haren in je gezicht omdat de wind het in je gezicht blaast. Die had ik eigenlijk al eraf gegooid...maar heb hem nog maar even uit de 'prullenmand' gehaald ;). 


Manlief is dan niet zo'n fotograaf dat hij kijkt hoe hij je op het mooist op de foto kan zetten, maar maakt gewoon lukraak foto's.


Gelukkig had hij wel ook al een mooie close-up gemaakt, nou ja van veraf dan ;). 
De hele fotoshoot duurde 1 minuut zie ik op mijn iPhone whahahha.
Met een paar mooie foto's die ik hier kan delen.


Deze gave Tante Betsy doorknoop jurk draag ik in maat M ipv mijn gebruikelijke maat L. Ik heb het striklint naar achteren gestrikt ;).
Mijn tas 'Parrots' is van De Kunstboer, panty is van Kunert en mijn Tony Mora boots zijn nog te koop bij Boeties.nl. Het Tante Betsy vestje is van vorige zomer (zie die nu pas later als ik alle links al heb toegevoegd en manlief ongeduldig zit te wachten tot we weer een film gaan kijken). 


Nou lieverds ik brei er een eindje aan, ik ga weer in de relaxstand en goed voor mezelf zorgen. 
Deze Button Down Dress Birds Blossom Blue komt niet te koop bij Tante Betsy in de webshop (wel te koop in roze, zwart en groen), maar dat vertelde ik donderdag al in mijn blogpost; Tante Betsy girls going wild (waar ik ook de link naar de Tante Betsy vestjes plaatste). 
Maar wie weet kun je de blauwe print wel nog bij een van de vele Tante Betsy verkooppunten scoren. 


Lots of love from Susan