donderdag 12 april 2018

Learning to let go



Hey girls vandaag is weer zo'n dag dat ik enorm veel plannen heb in mijn hoofd, maar er uiteindelijk weinig van terecht komt. Ik heb zelfs vrij goed geslapen na twee korte nachten van 5 uurtjes slaap, heb ik nu 7 uurtjes slaap gehad. Dat is al heel wat voor mij zo'n nacht.
Maar op een of andere manier kom ik gewoon tot niks, nou ja ik kijk even New Girl op Netflix om een beetje beter wakker te worden.
Lekker even lachen doet een mens altijd goed en geeft positieve energie.
Stiekem hoopte ik nog in slaap te vallen, want vanaf 7 uur wakker zijn op je vrije dag is toch veel te vroeg.



Dan gaat mijn telefoon af (ondertussen was het 9 uur ;)), gelukkig had ik het geluid al aangezet, een telefoontje van mijn therapeut die nog een natraject doen ivm mijn burn-out behandeling daar.
Even fijn om tegen iemand aan te kunnen kwebbelen.
Ik besluit om maar meteen beneden te blijven zodat ik niet weer naar bed ga waar ik dus Netflix aan het kijken was. Dat kan ik ook nog even op de bank doen met mijn ontbijt.



Wat is het grauw buiten bedenk ik me dan en hoop zo dat het zonnetje meer door komt.
Ik eet mijn ontbijt en kijk een halve aflevering, want ik bedenk dat ik ook nog even wat berichtjes moet beantwoorden ivm de winactie die ik onlangs had.
Ik heb ook nog even contact met Anita van Tante Betsy, hoe haar verjaardag was geweest en of er na het weekend nog meer kaartjes op haar lagen te wachten.
Ze verteld dat ze een enorm leuke verjaardag heeft gehad en overspoeld is met kaarten, echt geweldig vond ze dat. Heerlijk toch dat we met ons allen haar hebben kunnen verwennen, dankjewel dat jullie zo enthousiast hebben mee gedaan.



Als ik nu op de klok van mijn pc kijk is het precies 3 uur later als dat laatste contact.
Waar is die tijd heen gevlogen?!?!
Ik zie dat ik een uur later heb gemaild met twee mensen van Airbnb, ik ben op zoek naar een leuk huisje aan de Engelse kust.
Ik heb van allebei een reactie terug op mijn vraag van gisterenavond of de slaapkamers verder uit elkaar liggen zodat ik niet wakker hoef te liggen van manlief zijn gesnurk.



Ik heb wel op Airbnb nog eens zitten te kijken welk huisje ik zou kiezen, wat zegt mijn gevoel.
Ligt die ene nu kortbij het strand en de ander in het stadje...oh nee als ik op google maps kijk ligt dat huisje toch niet vlak aan het strand.
Toch nog even zoeken of er nog een betere optie is en zo zal de tijd zijn omgevlogen ;).



Inmiddels wel aangekleed, eerst koos ik nog voor mijn Mollie Big Apple Red jurk, maar als ik zit valt die toch vrij kort en ik heb vandaag mijn tweede afspraak bij de psychotherapeut. Dan zit ik daar vast ongemakkelijk.
Dus hup Dress Lynn Circles Green mag mijn lijf omhullen, het is vandaag toch een koudere dag.



Ik check mijn mail want ik heb nog steeds die vragenlijst niet van de therapeut.
En dan zie ik mailtjes van Marleen Janssen waar ik me voor aangemeld heb via Facebook, over extreem moe zijn en die ik nog niet had gelezen.
Oops al lezend door de mailtjes komen tranen los, pff.
Zo wordt je opeens geconfronteerd met 'oude pijn', nou ja eigenlijk is die nog niet eens zo oud want het speelt nog steeds.
Deze alinea in een van de mails inspireerd me tot deze blogpost (heeft even niks met die pijn te maken), er zijn vast meer dames die zich hier in herkennen.
'Ik lig vaak in bed en heb enorme zin om in huis aan de slag te gaan. Ben ik eenmaal op en zie ik de troep, dan overvalt me een soort lamlendigheid en komt er vrijwel niks uit mijn handen.' 
Welkom bij Nooit meer moe, staat in een van mijn eerste mails, maar waar ik me eigenlijk opgegeven heb, weet ik echt niet ;).



Ik weet wel nog niet of het wat voor me is, want het gaat eigenlijk over sex en orgasmes...mmm ik was op zoek naar hoe ik meer energie krijg?!
Ik ga het maar gewoon ervaren en ga kijken of ik door die mailtjes en bijgevoegde filmpjes ga leren om meer energie te krijgen en beter te slapen.
Oh en ik ga blijkbaar ook leren hoe ik betere orgasmes krijg whahahaha. De website heet Female secret from Amsterdam.



Ik weet wel als ik nu gewoon voel hoe het met mijn lijf staat, dat is gewoon moe.
Tsja streng zijn voor mezelf daar ben ik goed in, ik moet zoveel van mezelf en als ik nu naar buiten kijk (over de enorme troep heen in mijn pc kamer) dan zie ik de zon.
Ik ga me bij elkaar pakken en proberen om lekker even het bos in te gaan, ook al kost dit energie toch zal het me ook zeker weer energie opleveren. Ik vind het zo fijn om buiten in de natuur te zijn.
Hup Susan veeg die tranen weg, ga misschien eerst wat eten, want dat is ook alweer een paar uur geleden.
Ga op het terras zitten en kleur wat in je kleurboek leren loslaten en dan zie we weer verder.
En girls ik kan ook wel heel lief voor mezelf zijn hoor ;).





Nou girls na heerlijk hebben te zitten kleuren, wow geeft echt energie en ook rust, ben ik in het bos gaan wandelen.
Tussen deze blogpost door zien jullie de foto's van in het bos en van mijn kleurboek, Mandala's kleuren leren loslaten van Rosette Poletti en Barbara Dobbs.
De kleurplaat is wel heel toepasselijk, ik was er eergisteren aan begonnen. Ik laat het boek altijd besluiten welke kleurplaat en bijpassende spreuk op dat moment bij me hoort.
Ik hoop door te leren loslaten dat ik ook weer wat gewicht ga verliezen, want ik ben echt uit de kluiten aan het wassen (ik weeg inmiddels 80 kg pff). Erg duidelijk zichtbaar op de foto van opzij, van bovenaf naar beneden kijkend zie ik dat zelf niet zo ;).





Oh ja bij mijn Dress Lynn Circles Green van Tante Betsy, heb ik blauwe outdoor laarzen aan van het merk ZOO Adventure, de leuke armband is van Urban Hippies en de panty is van Apollo, Jolly Green afkomstig van sokken-online
Ik draag deze jurk in een maat kleiner, maat M. Meer info over deze Circles jurk vind je in mijn blogpost Love Dress Vera Lynn Circles.



Lots of love from Susan