vrijdag 27 april 2018

Happy Tante Betsy Kingsday Market



Hey girls vanochtend vroeg waren we heerlijk in Maastricht over de Kingsday vrijmarkt gelopen, samen met dochterlief doen we dit al jaren met veel plezier.



Ik kreeg van een paar dames een lief complimentje of iemand zei 'wat een leuke outfit' en toen zei ik na dankjewel gezegd te hebben...dat het mijn dagelijkse look was ;). 
Er was een dame die me een zwarte King Louie jurk wilde aansmeren, die had blijkbaar niet goed naar mijn look gekeken...toen ik zei dat ze dat aan de kleurigste dame aanbood dat ze niet goed had opgelet...en dat ik daarnaast alleen Tante Betsy draag, was ze ook nog enigszins verontwaardigd. 



Maar ik was niet de enige die in deze heerlijke kleurrijke Tante Betsy outfit rond liep, Dress Betsy Orange, want ik kwam Tante Betsy girl Peet tegen.
Ik had wel ergens gelezen dat ze ook naar Maastricht kwam, dus heel leuk om elkaar in het wild tegen te komen.
En natuurlijk gingen we even samen op de foto.



Ik ben vandaag ook begonnen om items op mijn 365happyTanteBetsydresses marktplaats account te zetten.
Maar heb nog heel wat items te gaan, dus hou mijn account in de gaten. Ik probeer alle jurkjes en laarzen er vandaag nog op te zetten.
Alle items worden verkocht tegen een vaste prijs en worden maandagavond verloot onder alle reacties, dus geen stress.



Er staan al wat laarzen op en een spijkerjasje, ik heb ook nog een enorm gave bomberjack, een Gucci look a like en nog meer laarzen en ook tassen...





De helft van de opbrengst van álle items wordt besteed aan Tante Betsy kadobonnen ten bate van een winactie op mijn happy Tante Betsy blog.
De andere helft investeer ik in mezelf ;).





Dat grote schilderij dat je ziet staan is van kunstenares Ella Joosten, dat komt ook te koop.
En ik heb nog veel meer spullen die ik binnenkort op Marktplaats ga zetten.
Het is tijd om dat wat ik niet meer nodig heb en al jaren in de kast staat/ligt te verkopen.
In het kader van het grote loslaat proces.





Klik op dat poppetje naast mijn naam, als je klikt naar alle advertenties, zo krijg je een melding als ik weer wat geplaatst heb.



Zo nu zoef ik er vandoor, over 10 minuten moet deze blogpost online staan, oef.

Lots of love from Susan