vrijdag 20 april 2018

It's Tante Betsy High Summer time!



Hey girls vandaag is het dan zover de derde en daarmee laatste levering van de SS2018 zomercollectie van Tante Betsy is bij heel wat Tante Betsy verkooppunten aangekomen.
Van de week liet ik al in een blogpost zien wat er allemaal zoal aankomt; Tante Betsy High Summer 2018 collection.
Als jij dit stukje 's avonds leest ben je wellicht al op bezoek geweest bij een van de vele winkels die ook Tante Betsy verkoopt of wellicht heb je plannen om er dit weekend heen te gaan.



Als je regelmatig hier op bezoek komt weet je inmiddels wel al dat ik op mijn pagina Tante Betsy shops, een hele lijst met links heb naar deze leuke winkels en webshops.
Onder de links van de stenen winkels zitten trouwens ook heel wat webshops, dus klik je suf! Maar nog leuker is natuurlijk als je persoonlijk naar zo'n gezellige winkel gaat en live gaat passen en kopen.
Tante Betsy zal zoals altijd later volgen, ze geeft altijd de winkels de eerste verkoop.



Toen ik gisterenavond met manlief een wandeling aan het maken was, kreeg ik een berichtje van Anita (van Tante Betsy) dat er een doosje onderweg is naar mij en ik mijn Live video passessie kan gaan voorbereiden. 
Yihaaa zo benieuwd wat er in de doos zit (ik stuurde wel een wishlist ;)) en ook zo benieuwd hoe het past en staat. 
Inmiddels is het bijna 17 uur en is nog niks geleverd, manlief komt dadelijk alweer thuis en dan is zo'n live passessie niet handig, dus ga ik dan maar foto's van de diverse Tante Betsy verkooppunten delen.

Heidi is weer model gaan staan bij Eigen Stijl Arnhem en wow wat een gave foto's werden er gedeeld op de Facebook pagina van Eigen Stijl.









Betty van 38 Dresses is zelf even model gaan staan en deelde deze foto's op haar Facebook pagina.







Bij Love, Peace & Joy zag ik ook al dat het binnen was.



Ook Amis Mode deelde mooie foto's van deze High Summer collectie van Tante Betsy op hun Facebook pagina.







Om 18 uur werd dan eindelijk mijn verrassingspakket afgeleverd, net voordat we gingen eten. Dus snel mijn spagetti opgegeten en foto's gaan maken.
Even van te voren alles opgemeten en ik heb alle jurkjes in mijn eigen maat, maat L. Behalve Dress Auntie Checks die heb ik in maat XL, net zoals Dress Auntie Birds Blossom.
In de taille is deze 41 cm in maat XL als ik me dat goed herinner. Volgende week deel ik wel een blogpost met alle afmetingen ;).


Dress Missy Checks is echt een verrassing, hij lijkt heel veel op de mouwloze jurk Dress Summer van vorige zomercollecties.
Deze is 44 cm in de taille zag ik in maat L. En omdat ik me daar niet hoef in te persen valt die me ook meteen een stuk langer.


Met het leuke retro vestje, oops ik weet even de naam niet...ik zit boven aan de pc en alles hangt en ligt beneden...ik ben me nog aan het bedenken om dadelijk Live te gaan.
Even kijken wat wijsheid is, want dat moet dan in de tuin gebeuren (manlief is tv aan het kijken).
Ik had mijn roze Asics Gel Lyte III sneakers nog aan (dit waren de eerste foto's) daarna mijn rode Art Amsterdam Clogs aan gedaan en mijn Palm groene Eva Clumpy's.
Bij Cwears is er dit weekend nog 15% korting op de Clumpy's!


Dress Frieda Daisy Red, wow zo mooi in rood!

Summer Cross Dress Daisy in het blauw met Cardigan Shorty Pink.


Dress Summer Cross Breton in het groen, ook gewoon in mijn eigen maat, maat L net zoals Dress Summer Cross Stripe van vorige zomercollectie valt deze op maat.

Nou girls het is weer een race tegen de klok geweest, ik had pas om 19 uur de fotosessie af.
Ik heb bewust niet alle kleurtjes aan gedaan, anders zou ik het niet redden.
Ik ga kijken of ik dadelijk nog Live ga op mijn Facebook pagina, als zal ik dit hier in een reactie delen...en zal dat eerder tegen 20 uur zijn voordat ik alles klaar heb om live te gaan (maar ik kan niks beloven).



Shop ze als je morgen of volgende week naar een Tante Betsy verkooppunt gaat, er zijn zoveel leuke winkeltjes laten we met ons allen deze leuke winkels ook steunen en ze zeker een bezoekje brengen.
Neem anders even van te voren contact op of jouw maat er nog is, vooral voor de dames met de grote maten of de maten die er het eerste uitvliegen.

Lots of love from Susan