donderdag 19 april 2018

Happiness in a Tante Betsy dress



Hey girls van de week deelde ik de high summer collectie met jullie van Tante Betsy, die eind deze week (is het al zover ?) bij de Tante Betsy verkooppunten gaat binnenkomen.
Altijd heerlijk om al jullie enthousiaste reacties te lezen en ook zo leuk om te lezen dat jullie je verheugen op mijn Live video passessie op mijn Facebook pagina.
Wat doet een mens dat goed al dat enthousiasme, al jullie heerlijke positieve energie.



Dankjewel voor al jullie lieve reacties, zo fijn dat jullie de moeite nemen om een leuke reactie achter te laten. Weet dat ik ze waardeer en ook lees en ervan geniet.
Ik zie wel altijd een verschil tussen bepaalde blogposts, dat sommige blogs meer bezoekers brengen als andere.
Maar ik probeer dat los te laten en gewoon te zijn wie ik ben en niet alleen maar proberen blogs te schrijven waarmee ik bezoekers kan scoren.





Ik geniet ervan jullie te inspireren en vind het ook fijn om een blogpost met diepgang te delen in plaats van een blogpost met een preview of winactie.
Ik vind het fijn dat ik met jullie mag delen, jullie mag motiveren om te geloven in jezelf, dat jij er mag zijn precies zoals je bent.
Dat je goed bent zoals je bent, dat je mag houden van je lijf, dat je tegen jezelf mag zeggen als je in de spiegel kijkt "Ik hou van jou".





En ook mijn blogposts van de afgelopen dagen waar ik gewoon wat gezellig kwebbel, zonder meteen diepgaand te zijn, maar gewoon heerlijk in de relaxmodus.
Ik merk dat ik een voorbeeld mag zijn, met mijn mindere momenten als ik eens niet lekker in mijn vel zit of slecht geslapen heb. Dat het herkenbaar is bij jullie.
Ik hoop dat ik je mag inspireren heerlijk jezelf te zijn en blij met jezelf te zijn en dat je niet perfect hoeft te zijn. Dat ook jij niet teveel van jezelf eist, maar een lieve vriendin voor jezelf bent.





En ja ik weet dat ik in een bevoorrechte positie verkeer, omdat ik mijn hart ben gevolgd en mijn passie heb gevolgd.
Ik ben niet gaan bloggen over Tante Betsy omdat ik zo nodig 'gratis' jurkjes wilde ontvangen, ik was daar zelfs helemaal niet mee bezig (ik blogde al over Tante Betsy op mijn 365 dagen creatief blog).
Ik wilde gewoon mijn passie delen en zo meer Tante Betsy girls bereiken, jullie laten zien dat je ook met een maatje meer, een gewelfd lichaam met een overvloed aan vrouwelijke vormen, er prachtig uit ziet in een Tante Betsy jurk.





Ik wilde het happiness in a Tante Betsy dress principe verspreiden.
Wat is het mooi om daarmee jullie meer eigenwaarde te geven, te laten zien dat je er mag zijn, dat je mooi bent, gewoon door heerlijk mezelf te zijn.





Ik heb in die twee en een half jaar dat ik hier op mijn happy Tante Betsy blog schrijf, veel stappen gezet die ik zelf nooit voor mogelijk had gehouden.
Video's gemaakt en gedeeld op YouTube en zelfs al een aantal keren Live on Facebook gaan, dat laatste past meer bij mij. Ik ben niet iemand die een planning maakt, ik volg mijn intuïtie, mijn passie en ben gewoon heerlijk mezelf als ik daar live tegen jullie sta te praten.





Ik geniet iedere dag van die prachtige jurkjes van Tante Betsy en wil dat geluk graag verspreiden.
Ik vind het dan ook zo fijn als ik weer een leuke winactie met jullie kan delen in samenwerking met een Tante Betsy verkooppunt.
Of dat ik zelf Tante Betsy jurkjes verkoop die ik niet meer draag, die toch niet zo mij zijn of die gewoonweg niet de kast uit komen omdat ik heel veel andere leuke Tante Betsy jurkjes heb.
Gisteren heb ik besloten om de helft van de opbrengst van alle Tante Betsy jurkjes die ik niet meer draag, maar ook allerlei andere items die ik op mijn marktplaats account ga zetten in mezelf investeer én de andere helft in Tante Betsy kadobonnen en wie weet ook nog wel leuke winacties ism sponsor of Tante Betsy verkooppunten.





Ik heb vandaag nog geen grote stappen gezet waar ik het gisteren over had, soms komt al die ingewikkelde informatie niet zo goed in mijn hoofd binnen.
Maar ik ben wel heerlijk creatief geweest en dat doet een mens ook goed.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat het niet geheel relaxed was want ik had tijdsdruk en de lijm wilde niet goed drogen, daarna een ander perfect plakmiddel gevonden maar die was in no time op.
Daarna weer met wat anders aan de slag, maar dat ging ook niet van een leien dakje.
Nou ja het is niet anders en het is me uiteindelijk wel gelukt, maar helemaal tevreden was ik niet want toen ik het inpakte zag ik op bepaalde plekken dat het alweer losgelaten had grr.
Nou ik heb het maar los gelaten en op de post gedaan, het is in ieder geval met liefde gemaakt, net zoals deze blogpost ;).
Hoop dat jullie ervan genoten hebben, wie weet verras ik jou binnenkort wel met wat leuks als je hier een gezellige reactie achterlaat.





Lots of love from Susan