maandag 9 april 2018

Grateful for Bandelettes on Skirtday 'Rokjesdag'




Hey girls afgelopen weekend was het zover, het was zaterdag weer rokjesdag.
De eerste dag van de lente waarop een groot deel van de Nederlandse vrouwen voor het eerst in het jaar hun rokjes of jurkjes dragen met blote benen.
Het was dan ook heerlijk weer en laten we eerlijk zijn er is niks fijners als genieten van je Tante Betsy rokje of Tante Betsy jurk zonder een panty of legging eronder.



Twee jaar geleden verdiepte ik me in het fenomeen rokjesdag, eigenlijk meer omdat Tante Betsy een kortingsactie had en alle rokjes verkocht voor een leuke prijs om plaats te maken voor de zomercollectie.
En ik vertelde destijds in de blogpost Tante Betsy Skirtday 'Rokjesdag' dat het voor mij jammer genoeg nooit rokjesdag kon zijn, vanwege mijn schurende bovenbenen en dat ik altijd een legging moest dragen.



Nog geen week later testte ik voor het allereerst Bandelettes uit en sindsdien ben ik verkocht.
Wat ben ik blij dat ik nu alweer voor de derde zomer kan gaan genieten van blote benen weer.
Voor mij geen capri leggings meer of fietsbroekjes of wat dan ook.
Gewoon een paar banden om mijn bovenbenen die op hun plek blijven dankzij de siliconen strip aan onder- en bovenkant én met mijn eigen onderbroek aan.
Ik hou van luchtigheid en vind niets fijners als met mooi weer met zo weinig mogelijk aan onder mijn Tante Betsy jurkjes door het leven te gaan.



Natuurlijk zijn er ook andere oplossingen tegen schurende bovenbenen, zoals Vevina cème of leuke 'wielrenbroekjes' zoals Sarahs sweeties of Shapewear.
Bij die laatste twee heb je dus een extra laag over je onderbroek aan en daar hou ik gewoonweg niet van.
Daarom ben ik groot fan van Bandelettes en vind ze ook nog eens sexy uitzien aan mijn benen, als ik de kanten versie draag.





En als ik de unisex versie (zie de foto hogerop met gladde banden, bandelettes onder mijn mouwloze Tante Betsy jurk) draag ziet het net uit als een fietsbroekje als mijn jurk omhoog kruipt tijdens het fietsen. Ik vind die laatste ook erg prettig om te dragen als ik ga wandelen in het bos.



Ik was zaterdag dan ook zo blij dat ik eindelijk weer een Tante Betsy jurk aan kan zonder dat ik daar een legging of panty onderaan hoef te doen, hoe blij ik ook ben met al die leuke kleurtjes panty's.
Gewoon heerlijk genieten van blote benen weer!



Ik ben al enige tijd geleden begonnen om mijn benen in te smeren met Dove bruin zonder zon, Dove DermaSpa Summer Revived.
Zodat mijn benen al iets van een tintje hebben, ik hou namelijk niet van bakken in de zon en dan vind ik dit een fijne oplossing.
Omdat ik zelf kies voor de lichte tot medium huid heb ik ook geen last van strepen...oh ja ik heb van te voren mijn benen ook gescrubd ;).



Zaterdag droeg ik mijn Auntie Birds Blossom Blue, de kleur van het Auntie model die niet bij Tante Betsy in de webshop staat.
De print was jammergenoeg in de kleur blauw niet goed, er bleken witte plekjes te zitten in de fotoprint (dat liet ik al zien in de blogpost Tante Betsy girls going wild).
De jurkjes zijn wel nog bij veel Tante Betsy verkooppunten te koop, die hebben de jurkjes met foutjes inmiddels teruggestuurd naar Tante. Ik kocht de mijne op de SoMuch Dresses Lovers Meeting bij Binnie van SoMuch.





Ik had ook speciaal mijn Sweatjacket Jacky Blue mee genomen om bij onze vrienden in de tuin een fotoshoot te doen. Zodat jullie kunnen zien dat dit jasje er mooi bij staat qua kleur.
Dankjewel Pat voor de mooie foto's!





Nou girls ik ga er weer vandoor, ik hoop dat jullie ook heerlijk hebben kunnen genieten van blote benen weer. En ik hoop dat ik dames die ook last hebben van schurende dijen, schurende bovenbenen wat tips heb kunnen geven waarmee ze ook kunnen gaan genieten van blote benen weer.
Heb jij er ook last van dan ben ik benieuwd naar de oplossingen die jij gebruikt.
Draag je Bandelettes, wie weet heb je ze wel leren kennen doordat ik er al regelmatig over blogde dan ben ik benieuwd naar je ervaringen.



De link onder Bandelettes is een referral link, ik krijg een klein percentage van je aankoop.
Daar koop ik dan weer een paar Bandelettes van op de officiële site van Bandelettes in Amerika ;). LET OP! Koop daar wel maar één paar per keer ivm invoerrechten!
Ze kosten $16,99 en met $5,99 shipping kom je op een totaalbedrag van $22,98 omgerekend zo'n 19 euro.
Ze zijn ook in Nederland te koop, google er even op, te koop bij Bol.com, Enchanted loves Bandelettes en Betty's Boops, dan ben je zo rond de 23-26 euro kwijt voor een paar.

Lots of love from Susan